Kampaň Hráme o veľa videlo viac ako 200 tisíc ľudí

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia

BRATISLAVA 9. februára (WBN/PR) – Kampaň na podporu účasti v parlamentných voľbách Hráme o veľa, ktorú v piatok na obed spustilo občianske združenie Hráme o veľa, má na svojej stránke na sociálnej sieti 5 000 fanúšikov a prvé publikované videá videlo viac ako 200 000 ľudí. Cieľom kampane je motivovať znechuteného a ľahostajného voliča, aby vzal zodpovednosť a prišiel do volebnej miestnosti. Kampaň cez výpovede ľudí z rôznych oblastí spoločenského života hovorí, ako sa nás politika dotýka a prečo je potrebné sa vo voľbách vyjadriť. Najviac sa zatiaľ ľuďom páčili výpovede Martina Hubu, ktorý citoval Molierovho Mizantropa, ale aj clip Tunely od Partičky a Tomáš Janovic. Pri zrode kampane stáli Martin Vavrinčík, Matúš Vallo a Ján Orlovský.

Vavrinčík verí, že kampaň prispeje k zmene „blbej nálady“, ktorá momentálne medzi ľuďmi panuje. „Možnosť zvoliť si svojich zástupcov máme iba raz za štyri roky a chceme, aby ľudia prišli 5. marca povedať svoj názor na to, ako má naša krajina vyzerať,“ povedal dnes pre agentúru SITA. Podľa Orlovského kampaň „Hráme o veľa“ vznikla spontánne, tak ako väčšina občianskych iniciatív. „Je to vždy istá súhra okolností a náhod, pričom okolnosťami sú blížiace sa voľby s predpokladanou nízkou účasťou, stav vecí verejných poznačený korupciou a plytvaním verejnými zdrojmi, no a za náhodu možno označiť fakt, že Martin Vavrinčík po ukončení pracovného pomeru v Dobšinej mal chuť nenechať to len tak,“ uviedol Orlovský pre agentúru SITA s tým, že nenásilná forma online video klipov s troškou vtipu a nadsádzky je oživením inak dosť vyčerpávajúcej témy koho voliť.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Viac k osobe Matúš ValloTomáš Janovic