Do šou Šéfka prišlo za týždeň viac ako osemtisíc prihlášok

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nora Mojsejová
Kontroverzná slovenská celebrita a "šéfka" Nora Mojsejová. Foto: SITA/Tomáš Benedikovič

BRATISLAVA 24. januára (WEBNOVINY) – Slovenská televízia JOJ a česká TV Prima minulý týždeň odštartovali náborovú kampaň pre svoju novú reality šou Šéfka. Ako agentúru SITA informoval vedúci PR TV JOJ Jozef Gogola, už v priebehu necelého týždňa prišlo do televízie viac ako osemtisíc prihlášok. Záujemcovia pritom majú šancu ešte do dnešného večera, kedy prihlasovanie na internetovej stránke www.sefka.sk uzatvoria.

Reality šou Šéfka vznikla na základe americkej licencie formátu Apprentice. V česko-slovenskej verzii budú môcť záujemcovia o lukratívnu pozíciu manažéra módnej značky známej podnikateľky Nory Mojsejovej získať garantovaný ročný kontrakt v hodnote 100-tisíc dolárov.

„Po úspešnej spolupráci s TV Prima na projekte Česko Slovensko má talent sme sa tentoraz rozhodli spoločne priniesť našim divákom absolútnu novinku, ktorá bola hitom vo všetkých krajinách, kde sa vysielala. Nepochybujem, že zaujme aj u nás, o čom ma už teraz presviedča neuveriteľné číslo počtu prihlásených v priebehu necelého týždňa,“ povedal generálny riaditeľ TV JOJ František Borovský. Šéfku diváci uvidia v jarnej časti vysielacej sezóny, o presnom termíne budú televízie informovať už čoskoro.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Nora Mojsejová