Registrácia  |   Prihlásenie Podnikám.skNajky.skDámskaJazda.skByvaniejehra.skCestujsi.skZdravoteka.sk

WebNoviny

Meniny má: Oldrich

Počasie na dnes:

Zdielať na:

Dôvodmi pre zmenu banky sú vysoké poplatky a zlé podmienky

Autor: SITA, 20. februára 2016 09:00
Svoju hlavnú banku v poslednom období zmenili štyri percentá respondentov.
Banky, poisťovne Foto: ilustračné, Thinkstock

BRATISLAVA 20. februára (WebNoviny.sk) - Dvoma hlavnými dôvodmi pre zmenu banky sú vysoké poplatky a zlé podmienky v starej banke. Vyplýva to z kvantitatívneho prieskumu, ktorý pre ZUNO banku urobila agentúra Focus na reprezentatívnej vzorke 1 004 obyvateľov. Svoju hlavnú banku v poslednom období zmenili štyri percentá respondentov.

Na treťom mieste respondenti ako dôvod zmeny banky uviedli zlý prístup ku klientovi v pôvodnom bankovom dome. "Aj napriek deklarovanej nespokojnosti s podmienkami v aktuálnej banke ostáva v nej veľké množstvo klientov. Ako dôvod uvádzajú to, že nemajú čas a nechce sa im ju meniť (18 %) alebo to, že všetky banky sú rovnaké (30 %)", uviedol Martin Slosiarik z agentúry Focus.

Prieskumy podľa vyjadrení banky ZUNO ukazujú, že medzi zlé podmienky patria aj vysoké úrokové sadzby na úvery. Takmer 72 % refinancovaných úverov pochádza z bánk, zvyšných 28 % z nebankových spoločností. Z interných dát ZUNO banky ďalej vyplýva, že viac ako polovica klientov refinancuje v ZUNO jeden úver, 21 % konsolidovalo dva úvery a 14,5 % ľudí konsolidovalo až tri úvery. Refinancovanie starých úverov tvorí v ZUNO 28 % nových pôžičiek.

Pridajte sa k nám na Facebooku

Anketa
Mal by minister M. Lajčák odstúpiť pre obvinenia, že kultúrne podujatia spojené s predsedníctvom Slovenska v Rade EÚ boli predražené?
Určite nie, je to človek na správnom mieste a neverím, že na ministerstve porušili zákon
Mal by priznať pochybenie a odstúpiť z funkcie
Všetko sa šije 'horúcou ihlou', nech to najprv vyšetria a potom nech sa rozhodne o jeho osude
Kauza sa pekne zametie pod koberec a bude všetko v poriadku
Už stačilo káuz! Mala by odstúpiť celá vláda
Ďalšie ankety
Reklamné odkazy