"Tritisíc-osmička" zaujme mohutnou prednou časťou.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Peugeot 3008 sa cíti lepšie na ceste, ako mimo nej.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Model 3008 patrí medzi športovejšie "crossovery".Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Predné hmlovky sú štandardom pri výbave Executive.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Chrómovanie mriežky nasávacieho otvoru je pekným detailom.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zatmavené zadné okná sú štandardom pri výbave Executive.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Strešné okno zaberá takmer celú strechu.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zadné svetlá využívajú LED diódy.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Peugeot 3008 má netradične tvarované zadné svetlá.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Vyšší profil je typický pre vozidlá tejto kategórie.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Veko batožinového priestoru je dvojdielne. Na spodnom dieli sa dá po jeho vyklopení sedieť.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dno batožinového priestoru má tri polohy.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dno batožinového priestoru má tri polohy.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dno batožinového priestoru má tri polohy.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Agregát 1.6 THP je v Peugeote 3008 vyladený na 115 kW (156 k).Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Vzadu je miesta dosť. Je to však porovnateľné s "hatchbackmi" segmentu C.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V streche je obrovské panoramatické okno.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Na zadných sedadlách sa sedí o čosi vyššie, ako na tých predných.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Interiér vyzerá naozaj hodnotne.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Skvelý pocit z dobrej polohy za volantom umocňuje pohľad na pekne tvarovanú palubnú dosku.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Štýlové prepínače nad združeným displejom rádia a palubného počítača dodávajú interiéru charakter.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Otočným ovládačom v ľavej časti stredového tunela sa ovláda systém "Grip Control". Vedľa neho je tlačidlo, ktorým sa ovláda elektrická clona presklenej strechy. Nad ním je veľké tlačidlo, ktorým sa obsluhuje elektronická parkovacia brzda.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
"Head-up" displej zobrazuje aktuálnu rýchlosť, údaje z tempomatu a čas medzi vašim autom a vozidlom idúcim pred vami.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Prístroje sú prehľadné a majú pekné podsvietenie.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
"Tritisíc-osmička" zaujme mohutnou prednou časťou.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať