Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Interiér je vzdušný, farebne skvele zladený, textilné materiály sú príjemné na dotyk, mäkčený plast je hodný aj vyšších tried.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Navigácia Navigon je niečo ako centrálny mozog Up-u. Veľmi príjemne nás oslovila.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Navigácia automaticky po naštartovaní spolupracuje s vozidlom a hlási napríklad otvorené dvere.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ak je vodič pripravený na jazdu, môže si vybrať z hlavnej ponuky na displeji navigácie, aký druh informácie od nej vyžaduje.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Veľký displej navigácie slúži aj ako podrobný palubný počítač.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Navigácia je v súčasnosti nástrojom každodennej potreby.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Think blue. Táto aplikácia vás učí jazdiť ekologickejšie a zábavnejšie.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zaparkovaním vozidla navigovanie nekončí. Ľahkým úkonom jednej ruky prístroj odopnete.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zdola zrezaný volant uľahčuje nastupovanie a vystupovanieFoto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sedenie vzadu prináša minimum kompromisov.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zadné delené sedadlá (1:3) sa sklápajú ľahkým manévrom.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Radenie prevodových stupňov je presné a ľahké. V ponuke je aj robotizovaná prevodovka bez spojkového pedálu.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Detaily sú prepracované a majú hladký dizajn.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Detaily sú prepracované a majú hladký dizajn, i dverový reproduktor más svoj štýl.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Litrový trojvalec je na mestskú premávku ideálny. Priemerná spotreba 4 až 4,5 litra na 100 km hovorí za všetko.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kryty na oceľové disky úplne harmonizujú s prednou maskou – logo VW je identické aj veľkosťou.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Predné svetlomety – číre skláFoto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zadné svetlomety sú vsadené do veľkej presklenej časti. Odvážne a pekné.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Batožinový priestor hodný mestského auta – prvá časť na drobné predmety a malé tašky napríklad z nákupuFoto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Batožinový priestor hodný mestského auta – prvá časť na drobné predmety a malé tašky napríklad z nákupu, po vybratí deliacej časti je k dispozícii celých 215 litrov.Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Marcel Zátopek
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať