Nová generácia Priusu vyzerá oveľa lepšie ako jej predchodca.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Za príplatok je možné umiestniť na strechu solárne panely, ktoré dokážu poháňať klimatizáciu. Tá môže byť aktivovaná aj na diaľku, podobne ako prídavné kúrenie a v letných horúčavách tak vychladí interiér ešte pred tým, ako nastúpite.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Verzia Premium má LED diódy aj v predných svetlách.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Predný nárazník je dosť nízko.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Celkovému dojmu by veľmi pomohli 17-palcové disky kolies.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zadný spojler trochu prekáža vo výhľade.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zadné svetlá využívajú LED diódy.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Batožinový priestor má objem slušných 445 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Batožinový priestor má dvojité dno. Veko druhého dna však na nerovnostiach buchoce.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Hybridné pohonné ústrojenstvo Hybrid Synergy Drive.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Miesta na nohy je naozaj dosť.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zadné sedadlá sú prekvapivo mäkké a komfortné.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Interiér Toyoty Prius pôsobí veľmi moderne.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pracovisko vodiča je veľmi útulné. Trochu nám ale chýbali akékoľvek prístroje za volantom. Prius napríklad vôbec nemá otáčkomer ani teplomer chladiacej kvapaliny motora.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Stredová konzola pôsobí veľmi futuristicky.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Navigácia bola dobre prepracovaná a navádzanie je premietané aj na čelné sklo. CD-čka sa vkladajú do mechaniky po odklopení celého displeja.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Spínače vyhrievania sedadiel sú umiestnené dosť neergonomicky.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pekná maličká radiaca páka sa po zvolení režimu vráti do pôvodnej polohy. Tlačidlom vľavo sa radí parkovací režim a troma tlačidlami vpravo sa vyberá režim jazdy.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Takto pekne graficky je zobrazovaná činnosť hybridného pohonného ústrojenstva.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Najvyššia úroveň výbavy Premium má adaptívny tempomat, ktorý pomocou radaru sleduje vzdialenosť od vozidla idúceho pred vami a v prípade potreby brzdí za vás.Foto: Toyota
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Aj Prius je vybavený inteligentným parkovacím asistentom, ktorý zaparkuje za vás. Stačí iba regulovať rýchlosť. Asistent dokáže parkovať priečne aj pozdĺžne.Foto: Toyota
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Motor a elektromotor sú umiestnené pod prednou kapotou a v podstate sú spojené do jedného agregátu. Batéria sa nachádza vzadu.Foto: Toyota
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Po dotyku hociktorého z tlačidiel umiestnených na volante v tvare kruhu sa na stredovom displeji zobrazí, na ktorom tlačidle máte prst.Foto: Toyota
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Čiastočný rez pohonného ústrojenstva Priusu.Foto: Toyota
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nová generácia Priusu vyzerá oveľa lepšie ako jej predchodca.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať