Jordan si úzkostlivo chráni svoj imidž najmä kvôli mladým

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Jordan
Jordan chráni svoje meno kvôli mladým. Foto: SITA/AP

CHICAGO 18. augusta (WEBNOVINY) – Obchodný manažér Michaela Jordana tvrdí, že imidž jedného z najlepších basketbalistov sveta je úzkostlivo chránený preto, aby mladí ľudia vedeli o úspechoch 52-ročného šesťnásobného víťaza NBA s Chicagom Bulls.

Curtis Polk svedčil v pondelok na federálnom súde v Chicagu v kauze, v ktorej požaduje Jordan odškodnenie od už zaniknutého obchodu s potravinami za neoprávnené použitie fotky bývalého basketbalistu. Podľa Polka marketingová dohoda môže mať pre Jordana väčšiu cenu ako finančná kompenzácia.

Obhajca Steve Rosenfeld však zapochyboval o hodnote Jordanových obchodných aktivít, zameral sa na dohodu na pol milióna dolárov, ktorá povolila rádiu Sirius použiť Američanov obrázok.

Už skôr súdny znalec a ekonóm Andrew Zimbalist uviedol, že marketingová hodnota Jordanovho imidžu za použitie v reklame je najmenej 10 miliónov USD. Zmienil sa tiež, že rodák z Brooklynu si takto v roku 2012 prišiel k 75,5 miliónu dolárov.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Michael Jordan