Neuveríte, akú reklamu vymyslel poslanec Alojz Hlina

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Alojz Hlina
Reklama Alojza Hlinu. Foto: archív

BRATISLAVA 26. júla (WEBNOVINY) – Reklamu však bude mať. Jej nosičom sa stali stohy slamy.

Prvú takúto reklamu môžete vidieť z rýchlostnej cesty R1 neďaleko Žiaru nad Hronom pri obci Trnavá hora. Od miestnych si prenajal pozemok. Zo slamy Hlina vyhotovil do očí bijúci nápis „HLINA“. Na jeho vytvorenie nakúpil slamu za takmer 1 300 eur. Na miesto ju doviezli dva kamióny. Nápis Hlina staval s dvomi dobrovoľníkmi dva dni. Prácu dokončili v sobotu. „Bola to riadne fuška, pieklo slnko, v minúte prietrž mračien, hromy, blesky, ale výsledok stojí za to,“ povedal Hlina pre portál Webnoviny.sk .

Alojz Hlina
Foto: archív

Dôvodov prečo sa Hlina rozhodol pre svojskú reklamu je viacero. „Približne 90 % bilboardov je umiestnených nevhodne, dokonca 50% je umiestnených tak, že ohrozujú životy umiestnením na križovatkách. Navyše viac ako polovicu všetkých bilboardov na Slovensku vlastnia oligarchovia,“ vysvetlil Hlina. Podľa neho ak si politik objedná bilboard podporuje tým bilboardový smog a aroganciu vlastníkov bilboardov a zároveň priviera oči nad nelegálnym umiestnením bilboardov.

Naopak v stohoch slamy vidí Hlina len výhody. „Ak si svoju slamu poukladáte do stohu tak, že vytvára Vaše priezvisko, tak podporujete poľnohospodárov, lebo kúpite od nich slamu. Pomôžete tiež drobnému vlastníkovi pôdy tým, že mu zaplatíte za to, že na jeho pozemku môžete uložiť slamu,“ vyhlásil s tým, že stavbou zo slamy podporil aj lokálnych živnostníkov so svojimi mechanizmami tým, že pomáhajú stavať stoh slamy. „Samozrejme slamu následne spotrebujete tým, že budete svojim zvieratám na farme vytvárať príjemne prostredie kvalitným podstieľaním,“ dodal.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Alojz Hlina