Ryanair mení stratégiu, chce zabojovať o nových klientov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ryanair
Šéf spoločnosti Ryanair Michael O'Leary chce zabojovať o nových zákazníkov. Foto: SITA/AP

LONDÝN 27. marca (WEBNOVINY) – Írska spoločnosť Ryanair zvýši úsilie v konkurenčnom boji o zákazníkov, ktorí chcú lietať prvou triedou. Od septembra minulého roku spoločnosť postupne mení svoju pôvodnú stratégiu v snahe prilákať cestujúcich aj od iných prepravcov, ktorí nelietajú s takými nízkymi nákladmi.

Podľa šéfa spoločnosti Ryanair Michaela O’Learyho chce Ryanair zabojovať o nových zákazníkov napríklad tým, že bude lietať na takzvané primárne letiská. „Rokujeme s primárnymi letiskami, na ktoré ešte nelietame, v krajinách ako Taliansko, Španielsko, Nemecko, Fínsko, Švédsko, Nórsko, Dánsko a v niekoľkých ďalších,“ povedal O’Leary.

Keď ste podnikateľ, máte odlišné potreby. Mohli by ste napríklad chcieť prejsť rýchlo bezpečnostnou kontrolou. Pripravujeme produkt, ktorý to umožní,“ doplnil.

Spoločnosť taktiež plánuje v máji ponúknuť ďalšie nové služby. Firma už urobila zmeny na svojej webovej stránke, ktorej predtým kritici vyčítali neprehľadnosť a zložitosť nákupu leteniek. Ryanair sa tak chce zbaviť zlej reputácie v oblasti služieb pre klientov.

Nizkonákladový dopravca v súčasnosti podľa O’Learyho zaznamenal medziročný nárast objednaných leteniek na máj, jún a júl, a to o päť percentuálnych bodov. Spoločnosť Ryanair je najväčšou nízkonákladovou leteckou spoločnosťou v Európe a zabezpečuje aj väčšinu pravidelných linkových medzinárodných spojení so Slovenskom.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Ryanair