Winners Group šetrí klientom čas aj peniaze

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Winners Group

BRATISLAVA 25. júla 2016 (WBN/PR) – V súčasnosti je Winners Group najrýchlejšie sa rozvíjajúcou sprostredkovateľskou spoločnosťou na Slovensku. Je to tak aj preto, že má prehľad o najnovších trendoch vo svete financií a svojou činnosťou šetrí klientom čas, ktorý potom môžu venovať svojej rodine a koníčkom.

Zveľadia majetok klientov

Skúsený tím odborníkov spoločnosti Winners Group klientom dokáže poskytnúť odbornú radu, ale neostáva len pri nej. Zrealizuje všetky potrebné úkony, ktoré sú potrebné na zvyšovanie hodnoty ich majetku. Je klientom k dispozícii aj potom, čo im zabezpečí dôchodok, poistenie alebo vybaví lízing či hypotéku, takže sa nemusia obávať, že o nich sprostredkovateľ stratí záujem, len čo podpíšu posledné papiere. Starostlivosť o klienta a jeho majetok pretrváva vo Winners Group dokonca aj v prípade, ak pracovník, ktorý s ním uzatvoril napr. neživotné poistenie, alebo hypotekárny úver, už v spoločnosti nepracuje. Na náročnejší druh finančných úkonov sú vyčlenení špeciálni pracovníci, ktorí sa danému finančnému produktu môžu venovať ešte detailnejšie.

Koniec porovnávania

Sprostredkovateľská spoločnosť Winners Group šetrí klientom čas a majú tiež vďaka nej lepší prehľad o aktuálnej finančnej situácii na trhu. Už viac nemusia navštevovať jednotlivé finančné inštitúcie a porovnávať, ktorá banka alebo poisťovňa im poskytne lepší produkt. Vďaka kvalitnému vzdelaniu sprostredkovateľov majú istotu, že dostávajú odborné rady, zatiaľ čo napríklad v bankách a poisťovniach môžu mať zamestnanci skôr záujem predať konkrétne produkty vzhľadom na mesačné plány. Čas dokáže ušetriť aj využívanie mobilnej aplikácie pre smartfóny, s ktorou má klient prehľad o celom portfóliu produktov. Akúkoľvek požiadavku dokáže realizovať jediným dotykom na telefóne, bez toho, aby niekam chodil, volal alebo písal. Vďaka komplexnosti finančných služieb a následnému servisu spoločnosť Winners Group dosiahla až 50-percentný nárast objemu sprostredkovaného obchodu. Komunikácia s klientom je totiž u sprostredkovateľov hodnotená ako základ kvalitnej spolupráce.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia