Služba DOCKitIN uprace vaše papiere

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia

BRATISLAVA 4. augusta (WBN/PR) – Šanón sem, šanón tam. Neprehľadne preplnené obaly na papiere sa povaľujú v každej domácnosti a firme. S aplikáciou DOCKitIN môžete priniesť do svojho domova a práce konečne poriadok.

DOCKitIN – archív novej generácie

Predstavte si ideálny svet, v ktorom neexistujú žiadne faktúry, zmluvy a vysvedčenia. Pri otvorení skrine na vás nevyskočí kopa papierov a hľadanie faktúry za telefón trvá presne 2 minúty. Utópia? S archívom novej generácie DOCKitIN realita.

Služba funguje na základnom princípe. Vy máte doma dokumenty, v ktorých nemáte poriadok, oni majú webovú/mobilnú aplikáciu a fyzický archív. Zjednodušene povedané. Na webe www.dockitin.com sa zaregistrujete a vyberiete si balík S až XL. Vyberáte si podľa množstva papierov, ktoré chcete uskladniť. Domov vám príde stanovený počet obálok. Do nich vložíte dokumenty a pošlete ich po kuriérovi. Ten ich doručí priamo do fyzickej základne DOCKitIN. Na začiatok si môžete službu vyskúšať aj zadarmo. S TRIAL verziou získate bezplatný prístup k službe až na 3 mesiace.

Ste zvedaví, čo sa s dokumentmi stane ďalej? Faktúry alebo zmluvy sa naskenujú a uložia sa na cloud, fyzické papiere sa roztriedené uložia do zabezpečeného archívu. Nonstop prístup k nim získate prostredníctvom mobilnej a webovej aplikácie. Tieto dve formy aplikácie sa líšia minimálne. Vo webovom rozhraní môžete navyše nakupovať balíčky služieb a objednávať extra služby.

Práca v rozhraní DOCKitIN

Práca v rozhraní je intuitívna a pri prvom používaní poteší prehľadný návod, ktorý vám ukáže, kde sa nachádzajú konkrétne funkcie. V aplikácii nájdete už prednastavené značky, teda kategórie dokumentov. Medzi klasickými kategóriami ako banka, telefón a TV, nájdete aj značky rodina, certifikáty a nákupy. Druhým dôležitým údajom sú poskytovatelia. Nachádzajú sa tu konkrétne banky, mobilní operátori a poisťovne. Ak v zozname nenájdete firmu, ktorú potrebujete, sami si ju pridáte. Novému poskytovateľovi priradíte logo, názov a značku. Vďaka logu bude dokument v zozname ľahko rozpoznateľný.

Dokumenty sú rozdelené do dvoch kategórií. Časť Moje dokumenty zobrazuje zoznam všetkých naskenovaných dokumentov, ale aj tých, ktoré ste si do aplikácie vložili sami. Druhá sekcia Fyzické dokumenty zobrazuje iba tie, ktoré máte fyzicky uložené v archíve DOCKitIN. Veľkou výhodou je zdieľanie dokumentov. Faktúru alebo zmluvu zdieľate na želaný mail. Následne vybranému používateľovi príde pozvánka na vstup do služby.

S každým dokumentom môžete ďalej pracovať. Jedným klikom pošlete požiadavku na vytvorenie notársky osvedčenej kópie vybranej zmluvy. Ak náhodou potrebujete originál dokumentu, ktorý je uložený vo fyzickom archíve, opäť vám stačí jedno stlačenie tlačidla a dokument príde na adresu, ktorú si určíte. V prípade pravidelne sa opakujúcich faktúr je možné vytvoriť aj notifikáciu, ktorá vás vždy v rovnaký čas upozorní na termín splatnosti.

Domácnosti bez papierov

Prvotná myšlienka projektu bola digitalizácia osobného života, ktorá viedla k širšej idei „paperless home”. DOCKitIN prináša rôzne pozitíva do každej domácnosti. Hlavnou výhodou je určite poriadok. Namiesto toho, aby sa dokumenty povaľovali v skrinkách, budú prehľadne rozdelené a kategorizované. Jedinou vašou úlohou je poslať ich do DOCKitIN, kde sa o všetko postarajú za vás.

Nepodceňujte nastavenie notifikácií. Nie vždy je totiž možné nastaviť inkasné platby. Vtedy si vytvoríte notifikáciu, ktorá vám pípne vždy v rovnakom čase každý mesiac alebo týždeň. Nezabudnete uhradiť ani jednu faktúru a úroky z omeškania nemajú žiadnu šancu.

Firmy bez papierov

Ako to už v startupovom svete býva, často sa veci na základe reálnych skúseností menia. Služba sa začala promovať v polovici mája. Kampaň bola zameraná na už spomínané domácnosti bez papierov. Stačili dva týždne, aby tím DOCKitIN zistil ich sekundárnu cieľovú skupinu – firmy.

Používatelia, ktorých záujmy alebo profesia sú spojené s podnikaním, pravidelne navštevujú web DOCKitIN, reagujú na bannerovú kampaň a sledujú aj Facebook profil. Vysvetlenie je jednoduché. Táto cieľová skupina má vyššiu racionálnu motiváciu, aby si službu vyskúšala a aktívne ju aj využívala.

Tieto zistenia viedli k tomu, že sa tím rozhodol od septembra 2016 rozšíriť svoje zameranie aj na business segment. Konkrétne na živnostníkov a malé firmy. Môžete sa tešiť na zaujímavé služby, ktoré budú ušité na mieru práve živnostníkom a podnikateľom.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia