Aupark Bratislava otvoril dizajnérsky Pop up store

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Foto: Aupark

BRATISLAVA 22. júna (WBN/PR) – Aupark Bratislava prináša do hlavného mesta jedinečný koncept dočasného obchodu tzv. Pop up store, ktorý ponúka unikátne módne kúsky zvučných dizajnérov. V zahraničí mimoriadne obľúbený netypický druh obchodu s možnosťou kúpi jednotlivých modelov sa tak dostáva aj k nám. Pop up store v bratislavskom Auparku bude otvorený do 4.7., denne od 10.00 hod. do 21.00 hod. Nájdete ho na prvom poschodí, v susedstve LIVE Cafe.

Mnoho zvučných mien

Nezmeškajte jedinečnú príležitosť a navštívte počas nadchádzajúcich dvoch týždňoch štýlový Pop up store v bratislavskom Auparku. Čakajú na vás inšpiratívne módne kúsky domácej i zahraničnej tvorby. Slovensko reprezentujú napríklad ukážky od Jany Gavalcovej, Lenky Sršňovej, Zlatice Hujbertovej či Petry Poórovej, maďarskú módu zasa Elysian DoRV, či Daige. Očaria vás aj modely českej návrhárky Kateřiny Geislerovej, nehovoriac o štýlových topánkach slovenskej Novesty, alebo o taškách Popular. Do projektu sa okrem renomovaných dizajnérov zapojili aj viaceré obľúbené značky centra, napríklad Aeronautica Militare alebo Calvin Klein Jeans, a taktiež salóny Pierot a Prolook.

Čo je to vlastne Pop up store?

Pop up store je typ obchodu, ktorý sa otvorí len na určitú obmedzenú dobu a následne zmizne. Tento spôsob predaja je nekonvenčnou cestou, ako priblížiť módne kolekcie návrhárov bližšie k zákazníkom, s možnosťou nechať sa nielen inšpirovať, ale si jednotlivé zaujímavé modely aj kúpiť. V prípade Pop up store v bratislavskom Auparku to platí stopercentne – jeho hlavným účelom je priblížiť kvalitných slovenských, českých a maďarských návrhárov a dizajnérov širokej verejnosti. „Myslíme si, že jednou z hlavných úloh bratislavského Auparku je prinášať módne inšpirácie. Aj z tohto dôvodu sme sa rozhodli sprístupniť našim návštevníkom tento, v rámci Slovenska unikátny, koncept dočasného obchodu. Po Aupark osobnom stylistovi, tak prinášame ďalší benefit, ktorý, ako veríme, prinesie našim zákazníkom osviežujúcu inšpiráciu pri nakupovaní,“ hovorí Petra Adamcová, marketingová manažérka Auparku Bratislava.

Osobný prístup je podčiarknutý aj samotným priestorom obchodu. Pop up store svojím dizajnom predstavuje útulnú obývačku, kde si môžete popri nakupovaní dať dobrú kávu, koláčik a nechať si poradiť od skúsených návrhárov alebo stylistu.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Firmy a inštitúcie Aupark Bratislava