Spoločnosť Eurotunnel zavádza v reklame

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Eurotunel
Foto: SITA/AP

LONDÝN 25. mája (WEBNOVINY) – Spoločnosť Eurotunnel prevádzkujúca tunel pod Lamanšským prielivom čelí kritike britského úradu pre reklamu. Ten tvrdí, že spoločnosť zavádza svojich zákazníkov tvrdením, že dokáže dopraviť ľudí do Francúzska za 35 minút a to bez ohľadu na počasie. Briti však tvrdia, že to, ako sa ukázalo, nie je pravda. Narážajú tak na udalosti spred polroka, kedy zostal tunel pod prielivom zablokovaný vlakmi spoločnosti Eurostar a cestujúci sa v rušnom období pred vianočnými sviatkami nemohli dostať ku svojim rodinám. Úrad preto Eurotunnel požiadal, aby svoje reklamné slogany odstránil pre ich nepravdivosť, keďže podobná situácia sa môže v budúcnosti zopakovať.

Eurotunnel, ktorý musel v decembri na tri dni prerušiť premávku rýchlovlakov popod Lamanšský prieliv, sa voči kritike ohradil. Tvrdí totiž, že za patovú situáciu môže spoločnosť Eurostar a jeho pokazené vlaky, v ktorých v decembri uviazli stovky pasažierov. Zároveň sa odvoláva na mimoriadne nepriaznivé počasie, ktoré prirovnal k tsunami alebo hurikánu a tvrdí, že na celej situácii nenesie žiadnu vinu Spoločnosť Eurotunnel totiž údajne bola pripravená vypraviť svoje vlaky, no pokazené stroje Eurostar neumožnili obnovenie komunikácie medzi Francúzskom a Britániou.

Koncom decembra 2009 premávka vysokorýchlostných vlakov v tuneli pod Lamanšským prielivom prestala fungovať po tom, ako tam pre poruchy uviazlo päť súprav. Výpadok postihol desaťtisíce cestujúcich v jednom z najrušnejších období roka, keď mnohí ľudia plánovali cestu vlakom na sviatky. Problémy podľa spoločnosti spôsobil nezvyčajne suchý, sypký sneh, ktorý sa dostal do motorov. V dôsledku týchto problémov viac ako 2000 cestujúcich zostalo v tuneli uväznených.

SITA

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať