Registrácia  |   Prihlásenie Podnikám.skNajky.skDámskaJazda.skByvaniejehra.skCestujsi.sk

WebNoviny

Meniny má: Ľudovít

Počasie na dnes:

Zdielať na:

Detoxikačný plán na víkend- dostaňte škodliviny z tela von

Autor: Veronika Danišová, 25. februára 2016 18:47
Naše telo potrebuje z času na čas aj dobrý detox. Doprajte mu ho vďaka tomuto víkendovému plánu.
Detoxikačný plán na víkend- dostaňte škodliviny z tela von Určite si doprajte detox aj vy. Foto: pixabay.com


BRATISLAVA 25. februára (WEBNOVINY) - Toxíny sú všade okolo nás. Sú neustále absorbované v našom tele a ovplyvňujú náš organizmus. A ak hladiny toxicity dosiahnu určité vysoké hodnoty, tie vedú k rade negatívnych účinkov, ako je suchá koža, únava, strata energie a nepokojný spánok. Preto doprajte telu detox. Napríklad podľa tohto víkendového plánu.

Keď sú vysoké hladiny toxínov v našom tele, sme tiež náchylnejší k vírusom, nachladnutiu a ďalším chorobám. Najlepší spôsob, ako udržať zdravé telo je pravidelná detoxikácia. Nikdy nie je neskoro začať detoxikáciu a čím skôr začnete, tým skôr sa budete cítiť lepšie. Vaša strava by mala pozostávať z konzumácie mäsa, zemiakov a potravín s nízkym obsahom tuku, zároveň s použitím veľa ovocia a hydratovať vaše telo tak často, ako je to možné.

Tu je praktický diétny plán, ktorý môžete použiť pri svojich detoxikačných víkendoch:

Každé ráno vypiť 2 poháre vlažnej vody, hneď po prebudení.

Sobota

Raňajky- 1 šálku ovsených vločiek, ½ šálky zrnitých plodov (čučoriedky...) a 1 lyžicu ľanového semienka. Môžete použiť 200 ml diétneho jogurtu. Na pitie 250 ml zeleného čaju.

Obed- mangold so zemiakmi a 250g grilovanej merlúzy (alebo inej ryby), hlávkový šalát, paradajky a rukolu (v malej miske) s olivovým olejom a citrónovou šťavou. Ako dezert zvoľte melón alebo banán.

Olovrant- jogurt zmiešaný s ¼ šálky tekvicových semien a jedno jablko.

Večera- rovnaký šalát ako na obed plus 150g grilovaného tuniaka, malé pečivo (celozrnné, tmavé) a ½ šálky dusenej zeleniny. Na pitie 250ml anízového čaju.

Nedeľa

Raňajky- 1 hrušku a 1 šálku ovsených vločiek s 1 lyžičkou ľanových semien. Môžete použiť 200ml mandľového mlieka. Na pitie 250ml zeleného čaju.

Desiata- grapefruit.

Obed- zeleninovú polievku a 200 g grilovaných kuracích pŕs a 150 g uhorky. Na pitie 250 ml čistej vody.

Večera- šalát s mrkvou a repou s malým pečivom (celozrnné, tmavé). Na pitie šálku čaju zo žihľavy.

Pridajte sa k nám na Facebooku

Anketa
Bojíte sa cestovať pre čoraz väčšie riziko teroristických útokov?
Nebojím sa, čo sa má stať, sa stane
Menšie obavy tam sú, ale teroristi ma v mojich cestovateľských snoch nezastavia
Áno, preto radšej dovolenkujeme doma na Slovensku
Do zahraničia necestujem, nemám na to peniaze
Ďalšie ankety
Reklamné odkazy