Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Chlapec, kosti, svaly, dieťa
Foto: neocate.com
7. marca 2013 ZdravieDomáci lekár od Webnoviny.skSITA Diskusia()

Ako posilniť detskú imunitu a prestať sa trápiť chorobami

BRATISLAVA 7. marca (WEBNOVINY) – Patríte medzi rodičov, ktorých potomkov neustále trápia rôzne choroby a u lekára sa pomaly cítite ako doma? Iste, môžete si vždy zaobstarať lieky, ale už aj tie menej vážne choroby ako nádcha či kašeľ sú predsa len vyčerpávajúce pre celú rodinu a žiaden rodič sa nechce pozerať na to, ako sa jeho dieťa trápi.

Preto môžete skúsiť urobiť všetko pre to, aby bolo telíčko vášho syna či dcérky silnejšie a odolnejšie a aby ste váš potomok i vy mohli vďaka zlepšenej imunite žiť plnohodotnejší život.

Raňajky, rodina, jedlo, šťastie, láska, úsmev
Foto: lasideasdevalentina.mex.tl

Raňajky nielen pre imunitu

V prvom rade by ste mali vášmu dieťaťu naservírovať raňajky. Samozrejme – čím zdravšie, tým lepšie, veď ako sa hovorí, sú najdôležitejším jedlom dňa. Už samotná konzumácia raňajok povzbudzuje tvorbu látky interferón gama, čím sa podľa štúdie holandského Maastricht University Medical Centre znižuje riziko nakazenia sa vírusovou infekciou až o polovicu.

V celodennom jedálničku by malo byť silne zastúpené ovocie a zelenina, predovšetkým to s obsahom vitamínu C (veľké množstvo ho obsahujú napríklad broskyne), karotenoidov (mrkva, špenát či tekvica) a bioflavonoidov (paprika, jahody, citrusové ovocie, brokolica, ružičkový kel, cesnak, špenát, mango alebo papája).

Celý článok si môžete prečítať tu.

Odporúčané články

Chyby, ktoré robia ľudia posadnutí zdravým životným štýlom Ako si doma pomôcť, keď vás ničí nervozita

Témy

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Domáci lekár

Aktuálne témy

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

OK

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...