Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: Aupark

Aupark Bratislava otvoril dizajnérsky Pop up store

BRATISLAVA 22. júna (WBN/PR) – Aupark Bratislava prináša do hlavného mesta jedinečný koncept dočasného obchodu tzv. Pop up store, ktorý ponúka unikátne módne kúsky zvučných dizajnérov. V zahraničí mimoriadne obľúbený netypický druh obchodu s možnosťou kúpi jednotlivých modelov sa tak dostáva aj k nám. Pop up store v bratislavskom Auparku bude otvorený do 4.7., denne od 10.00 hod. do 21.00 hod. Nájdete ho na prvom poschodí, v susedstve LIVE Cafe.

Mnoho zvučných mien

Nezmeškajte jedinečnú príležitosť a navštívte počas nadchádzajúcich dvoch týždňoch štýlový Pop up store v bratislavskom Auparku. Čakajú na vás inšpiratívne módne kúsky domácej i zahraničnej tvorby. Slovensko reprezentujú napríklad ukážky od Jany Gavalcovej, Lenky Sršňovej, Zlatice Hujbertovej či Petry Poórovej, maďarskú módu zasa Elysian DoRV, či Daige. Očaria vás aj modely českej návrhárky Kateřiny Geislerovej, nehovoriac o štýlových topánkach slovenskej Novesty, alebo o taškách Popular. Do projektu sa okrem renomovaných dizajnérov zapojili aj viaceré obľúbené značky centra, napríklad Aeronautica Militare alebo Calvin Klein Jeans, a taktiež salóny Pierot a Prolook.

Čo je to vlastne Pop up store?

Pop up store je typ obchodu, ktorý sa otvorí len na určitú obmedzenú dobu a následne zmizne. Tento spôsob predaja je nekonvenčnou cestou, ako priblížiť módne kolekcie návrhárov bližšie k zákazníkom, s možnosťou nechať sa nielen inšpirovať, ale si jednotlivé zaujímavé modely aj kúpiť. V prípade Pop up store v bratislavskom Auparku to platí stopercentne – jeho hlavným účelom je priblížiť kvalitných slovenských, českých a maďarských návrhárov a dizajnérov širokej verejnosti. „Myslíme si, že jednou z hlavných úloh bratislavského Auparku je prinášať módne inšpirácie. Aj z tohto dôvodu sme sa rozhodli sprístupniť našim návštevníkom tento, v rámci Slovenska unikátny, koncept dočasného obchodu. Po Aupark osobnom stylistovi, tak prinášame ďalší benefit, ktorý, ako veríme, prinesie našim zákazníkom osviežujúcu inšpiráciu pri nakupovaní,“ hovorí Petra Adamcová, marketingová manažérka Auparku Bratislava.

Osobný prístup je podčiarknutý aj samotným priestorom obchodu. Pop up store svojím dizajnom predstavuje útulnú obývačku, kde si môžete popri nakupovaní dať dobrú kávu, koláčik a nechať si poradiť od skúsených návrhárov alebo stylistu.

Odporúčané články

27. ročník Art Film Festu potešil aj niekoľkými novinkami v odbornom programe Jiří Lábus pri preberaní ceny Hercova misia priznal, že ho herecká profesia robí šťastným

Neprehliadnite

Podvodník okradol 85-ročného starčeka z Nitry, polícia hľadá svedkov Predsedníčka najvyššieho súdu dôveruje senátu, ktorý rozhodoval o rozpustení strany Mariana Kotlebu Peter „Ďuďo“ Dudák miloval more a slobodu, v Starej Tržnici sa rozlúčili so spevákom skupiny Hex Šrámková, Kučová aj Lacko postúpili do druhého kola kvalifikácie na US Open

Diskusia

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Aktuálne témy

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.

X