Coca-Cola vyhlásila boj proti obezite

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Coca cola
Foto: SITA/AP

BRATISLAVA 10. mája (WEBNOVINY) – Spoločnosť Coca-Cola vyhlásila štyri kroky pre podporu zdravších, šťastnejších a aktívnejších komunít.

Tieto kroky, ktoré podnikla vo viac než 200 krajinách jej pôsobenia, predstavujú ponúkanie nápojov s nízkym alebo nulovým obsahom kalórií na každom trhu, poskytovanie jasných informácií o výživnej hodnote, vrátane kalórií, na prednej strane všetkých balení, podporu pohybu ľudí prostredníctvom programov fyzickej aktivity v každej krajine jej pôsobenia, zodpovednú obchodnú činnosť bez zamerania reklamy na deti do 12 rokov na celom svete.

„V dnešnej dobe je obezita zo zdravotného hľadiska najväčšou výzvou, ktorá ovplyvňuje takmer každú rodinu a komunitu na celom svete. Je to celosvetový problém spoločnosti, ktorý si vyžaduje, aby sme sa všetci spojili a pričinili sa o jeho riešenie,“ uviedol Muhtar Kent, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Coca-Cola.

„Rozhodli sme sa podieľať na riešení a úzko spolupracovať s našimi obchodnými partnermi, vládou aj ľuďmi. Dnešné vyhlásenie je ďalším krokom vpred na našej ceste, pričom máme dosah na každú krajinu, v ktorej pôsobíme.“

Muhtar Kent urobí globálne vyhlásenie pri príležitosti oslavy 127. výročia založenia spoločnosti Coca-Cola. Zároveň sa k nemu pripojí aj guvernér štátu Georgia Nathan Deal a starosta mesta Atlanta Kasim Reed, aby odštartovali sériu programov vytvorených na podporu pohybu občanov Georgie. Vyhlásenie v Georgii stavia na partnerstvách, ktoré spoločnosť nedávno uzatvorila v Chicagu, San Antoniu a ďalších mestách.

Spoločnosť Coca-Cola spravila už niekoľko dôležitých krokov, vrátane inovácie výrobkov a ich obalov alebo menších balení a uviedla na trh mini-plechovky v Spojených štátoch, Austrálii, Kanade, Kórei a Thajsku.

Systém spoločnosti Coca-Cola v súčasnosti podporuje stovky programov zameraných na aktívny, zdravý život vo viac než 115 krajinách, ktoré majú dosah na milióny ľudí a informácie o kalóriách uvádza na predných stranách všetkých svojich nápojov na celom svete. Spoločnosť bude pokračovať a robiť ešte viac.

Spoločnosť sa okrem toho podujala verejne a aktívne zisťovať rozsah a dosah svojej snahy na stránke www.comingtogether.com.

Digitálna platforma poskytuje podrobnejšie informácie o globálnych krokoch spoločnosti a pozýva ľudí, aby zistili viac o tom, čo spoločnosť robí, zaznamenávali si jej postup, uverejňovali názory a vymieňali si nápady o tom, ako môžeme spoločne propagovať výber, vyváženie energie a pohyb.

Spoločnosť Coca-Cola v súčasnosti predáva nealkoholické nápoje takmer všetkých kategórií – od perlivých nápojov po vodu, upravené a ochutené vody, čaje, kávu, džúsy a nektáre, iónové nápoje a energetické nápoje. Široké portfólio zahŕňa takmer 800 nízkokalorických a nekalorických nápojov, čo predstavuje 25 % celkového sortimentu.

Spoločnosť chce naďalej pokračovať v inováciách z hľadiska kontrolovaného objemu jednotlivých balení, ako aj nových, prírodných sladidiel s nulovou hodnotou kalórií ako je stévia, pretože verí, že výber môže byť zameraný na rôzne chute, ako aj tvary a objemy.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Coca Cola