COOP Jednota získala v súťaži Múza Merkúra za Baču s Honelníkom mimoriadne ocenenie

Ocenenia_coop_jednota_muzamerkura_2018b.jpg
Foto: COOP Jednota Slovensko

BRATISLAVA 29. apríla (WebNoviny.sk) – Maloobchodná sieť COOP Jednota opäť hviezdila na retailovom nebi. Počas galavečera konferencie Slovak Retail Summit získala viacero ocenení v súťaži za kreativitu v obchode Múza Merkúra. Najväčší potlesk obdržala za špeciálne udelenú mimoriadnu cenu za reklamný koncept Baču s Honelníkom. Odborná porota ocenila druhým miestom aj nadačný projekt Program podpory lokálnych komunít a promo aktivitu nálepkový album so zvieratkami pre deti. Prvenstvo v kategórii Branding predajne získalo spotrebné družstvo COOP Jednota Nitra, bronzové miesto COOP Jednota Krupina.

„COOP Jednota je všeobecne známa ako najväčší predajca slovenských potravín. Dennodenne sa ale snažíme posúvať dopredu aj v ďalších oblastiach maloobchodu. Modernizáciou predajní a technickými inováciami pracujeme na tom, aby bolo nakupovanie v našich predajniach pre zákazníkov zážitkom. Rovnako sa tešíme, že zážitkom je aj pozeranie našich reklám. Koncept Baču s Honelníkom je na trhu už dekádu, no prvenstvo je dôkazom, že stále má spotrebiteľom čo povedať. Získané ocenenia potvrdzujú, že cesta, po ktorej kráčame je správna, no budeme aj naďalej tvrdo pracovať, aby sme z nej nezišli,“ povedal Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.

Reklamy Baču a Honelníka môžu diváci pozerať v televízii už jedenásty rok, no stále si držia prvenstvo v spontánnej znalosti a obľúbenosti. Práve za originalitu a nápad získala COOP Jednota Slovensko výnimočne udelenú mimoriadnu cenu. Najväčšia maloobchodná sieť  bodovala aj v ďalších kategóriách. Za druhý ročník úspešného projektu Program podpory lokálnych komunít jej odborná porota udelila druhé miesto v kategórii zameranej na aktivity v oblasti spoločenskej zodpovednosti. Cieľom projektu je podnecovať a podporovať rozvoj miestnych a regionálnych iniciatív a podpora účasti občanov na miestnom a regionálnom rozvoji formou drobných stavieb, ako sú športoviská, komunitné záhrady, altánky a prístrešky, mestský mobiliár, výsadba zelene, budovanie turistických trás či propagácia tradícií Slovenska. Medzi promo aktivitami a eventami sa získaným druhým miestom nestratil ani nálepkový album so slovenskými zvieratkami, ktoré mohli deti zbierať v roku 2018.

Muza merkura mimoriadne ocenenie galavecer.jpg
Foto: INCOMA Slovakia

Neustála snaha o postupnú modernizáciu všetkých viac ako 2 100 predajní tiež neunikla odbornému oku poroty. Za kompletnú rekonštrukciu, technické inovácie a redizajn supermarketu TEMPO v Nitre vyhralo spotrebné družstvo COOP Jednota Nitra kategóriu Branding predajne. V tej istej kategórii obsadilo spotrebné družstvo Krupina tretiu priečku.

Cieľom súťaže Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku v priebehu uplynulého kalendárneho roka. Hlavnými kritériami súťaže sú inovácia a kreativita projektu a ich exekúcia.

Múza Merkúra 2018 – Ocenenia COOP Jednoty

Mimoriadne ocenenie
COOP Jednota Slovensko COOP Jednota – najobľúbenejšia značka a reklamy Mimoriadna cena
Branding predajne
COOP Jednota Nitra Remodeling supermarketu Tempo Nitra 1. miesto
COOP Jednota Krupina Rekonštrukcia a modernizácia predajne potravín Supermarket I. Banská Bystrica

3. miesto

Promo aktivity a eventy
COOP Jednota Slovensko Spoznaj najkrajšie zvieratká Slovenska 2. miesto
Aktivity z oblasti spoločenskej zodpovednosti (CSR v obchode)
COOP Jednota Slovensko Projekt podpory lokálnych komunít 2. miesto

Inzercia

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie Coop Jednota