Donášková služba Bistro.sk kúpila portál NaPizzu.sk a získala nielen databázu nových zákazníkov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Reštaurácia, jedlo, ľudia
Foto: ilustračné, Thinkstock

BRATISLAVA 3. septembra (WebNoviny.sk) – Online donášková služba jedla na Slovensku Bistro.sk, ktorú vlastní a prevádzkuje Ringier Axel Springer, kúpila portál NaPizzu.sk. Informovala o tom spoločnosť Ringier Axel Springer. Transakciou okrem domény Bistro.sk získalo aj databázu nových zákazníkov.

Reštaurácie budú dopredu informovať

Obe služby sa vzájomne prepoja 1. októbra tohto roku. Od tohto dátumu budú zákazníci NaPizzu.sk presmerovaní na portál Bistro.sk. Používateľov aj reštaurácie však budú dopredu informovať.

„Bistro.sk už teraz využíva viac ako 350 tisíc spokojných zákazníkov a ja verím, že k nim pribudnú aj zákazníci portálu NaPizzu.sk,“ uviedol generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Milan Dubec.

Cenu transakcie nezverejnili

Nový portál prevzali od jeho prevádzkovateľa, spoločnosti Petit Press. Ide o tretiu akvizíciu v segmente. Ringier Axel Springer predtým kúpil služby DajmeJedlo.sk v roku 2017 a Ham.sk v prvej polovici roku 2018. Spoločnosti sa dohodli, že podrobnosti a cenu transakcie nezverejnia.

Bistro.sk na trhu pôsobí od roku 2013. S viac ako 350 000 zákazníkmi je najvyužívanejšou službou v donáške jedla cez internet na Slovensku. Združuje aktuálnu ponuku 675 reštaurácií, ktoré majú viac ako 200 tis. hodnotení. Reštaurácie možno filtrovať podľa času doručenia a sledovať aktuálny čas ich donášky.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať