#EmergencyLessons je víťazom tohtoročnej Digital Communication Awards, ktorá oceňuje výnimočné projekty, kampane a inovácie na poli online komunikácie v Európe.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Unicef logo.jpg
logo/Unicef
Bratislava, 18.10.2017 ( WBN/PR ) – #EmergencyLessons bola spoločnou kampaňou Kancelárie pre humanitárnu pomoc a civilnú ochranu (ECHO) a 10 členských štátov EÚ, v ktorých UNICEF pôsobí (Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Slovinsko, Slovensko, UK, Rakúsko, Francúzsko a Holandsko).

Cieľom bolo zvýšiť medzi mladými Európanmi povedomie o dôležitosti vzdelávania detí počas kríz. Prostredníctvom sociálnych sietí sme chceli osloviť 20 mil. mladých ľudí vo veku 13 až 25 rokov. Tento cieľ sme prekročili a kampaň dosiahla až 230 miliónov ľudí.

Kampaň inšpirovala milióny, najmä mladých ľudí, aby sa ozvali v mene miliónov detí a adolescentov, ktorých vzdelávanie bolo prerušené v dôsledku kríz nielen v partnerských krajinách zasiahnutých krízou  (Guinea, Irak, Nepál, Ukrajina), ale aj na celom svete.

Video:  https://sk-sk.facebook.com/login/?next=https%3A%2F%2Fsk-sk.facebook.com%2FUnicefSlovensko%2Fvideos%2F1233980536653128%2F

Slovenským ambasádorom kampane bol Jaro Bekr, ktorý sa mohol na vlastné oči presvedčiť, ako vyzerá život mladých ľudí na Ukrajine len pár kilometrov od kontaktnej línie v mestách Kramatorsk, Svitlodarsk a Toretsk.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Jaro Bekr
Firmy a inštitúcie UNICEF Detský fond OSN