Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
herečka Petra Vajdová, barytonista Daniel Čapkovič, baletný tanečník Andrej Szabo, (uprostred) fanúšička SND Nikola Olšovská Foto: Alena Klenková
13. augusta 2014 SprávySlovensko od WBN/PRSITA Diskusia()

Fanúšikovia SND lákajú spolu s hviezdami na DOD

Slovenské národné divadlo (SND) už tradične na druhú septembrovú sobotu pripravuje rodinný event Deň otvorených dverí (DOD) v novej budove SND na Pribinovej ulici. Tento rok ho sprevádza rozsiahla imidžová kampaň, ktorá oficiálne štartuje presne mesiac pred obľúbeným podujatím. Základná koncepcia stojí na fenoméne „selfie“. Kľúčovým objektom autoportrétu sú osobnosti všetkých troch umeleckých súborov a predovšetkým skutoční fanúšikovia našej prvej scény.

„Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky „Stretni svojich divadelných priateľov“. Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí,“ ozrejmuje ideu riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Foto: Alena Klenková
Výsledkom sú tri vizuály, na ktorých Činohru SND zastupujú jej členovia Emília Vášáryová, Petra Vajdová a Ján Koleník, Operu SND reprezentujú sólisti Andrea Vizvári, Martin Malachovský a Daniel Čapkovič, za Balet SND figuruje členka Kristína Luptáková i sólisti Andrej Szabo a Orazio Di Bella. Herci, speváci a tanečníci spoločne dotvárajú „selfie“ fotografie divákov SND, ktorí vzišli z „virtuálneho kastingu“ – dvanásťročný Ivan Huszár, dvadsaťtriročná Nikola Olšovská a pani Viera Drgoňová.

„Pozývaciu“ kampaň na Deň otvorených dverí v SND (13. 9. 2014 od 11.00 do 16.00 h) vytvorilo Centrum marketingu Slovenského národného divadla kompletne v interných kapacitách. Fotografovanie prebiehalo v druhej polovici júna, následne počas júla sa kreovala finálna podoba vizuálov, ktoré budú počas piatich týždňov umiestnené na vonkajšej reklame, internetových portáloch a v printových tituloch.

Kampaň sa fotografovala mobilným telefónom Nokia Lumia 1020, ktorý zapožičala spoločnosť Orange Slovensko, a.s. – partner SND.

Odporúčané články

Len do konca júla máte šancu na kúpu ABONENTIEK Rebel bez príčiny? Ďalšia šanca stretnúť najtalentovanejšieho tanečníka súčasnosti SERGEIA POLUNINA exkluzívne v SND.

Témy

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

Aktuálne témy

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

OK

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...