FIFA rozšírila pôsobenie na sociálnej sieti Facebook

Facebook
Foto: SITA, AP

ZÜRICH 14. augusta (WEBNOVIN) – Medzinárodná futbalová federácia (FIFA) predstavila začiatkom týždňa tri nové oficiálne stránky v rámci populárnej sociálnej siete Facebook.

Spustenie nových stránok pre fanúšikov je ďalším krokom v rámci snáh organizácie o využívanie sociálnych médií a poskytnutie priestoru priaznivcom najpopulárnejšieho športu interaktívne sa zapojiť do diania vo svetovom futbale.

Stránka 2014 FIFA World Cup Brazil™“ je zameraná na budúcoročné majstrovstvá sveta v Brazílii, „FIFA World Cup“ mapuje históriu svetových šampionátov a poskytuje informácie z historických multimediálnych archívov FIFA, stránka „FIFA“ sleduje činnosť riadiaceho orgánu svetového futbalu z globálneho hľadiska.

„Od chvíle, keď FIFA zavítala na sociálnu sieť Twitter v súvislosti so svetovým šampionátom 2010, s nami prostredníctvom webu aktívne komunikovalo viac ako 4,5 milióna futbalových fanúšikov v šiestich rôznych jazykoch. Sme na to veľmi hrdí,“ cituje portál fifa.com riaditeľa komunikácie FIFA Waltera De Gregoria. „S veľkým nadšením spúšťame tieto nové stránky. FIFA, ktorá má vlastný kanál na portáli YouTube, čoraz viac pôsobí prostredníctvom sociálnych médií pre fanúšikov. Počas najbližších mesiacov budeme prezentovať naše ďalšie plány v tejto oblasti, vrátane uvedenia prvej aplikácie FIFA, ktorú predstavíme počas decembrového žrebu záverečného turnaja majstrovstiev sveta,“ dodal De Gregorio.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie Facebook