Finančná správa predlžuje prevádzkové hodiny call centra, môže za to projekt eKasa

Pokladňa
Foto: ilustračné, Thinkstock

BRATISLAVA 25. apríla (WebNoviny.sk) – Od budúceho týždňa rozšíri finančná správa prevádzkové hodiny call centra. Operátori budú klientom dostupní každý utorok o hodinu dlhšie.

Informácie o aplikácii eKasa

„Finančná správa chce aj takýmto spôsobom ešte viac posilniť informovanosť o projekte eKasa a poskytnúť podnikateľom čo najviac priestoru na získanie potrebných informácií,“ informovala hovorkyňa finančnej správy Ivana Skokanová.

Call centrum finančnej správy bude od 30. apríla vždy v utorok k dispozícii klientom na voľbe číslo štyri o hodinu dlhšie. Na tejto voľbe ľudia získajú informácie k používaniu elektronickej registračnej pokladnice a k aplikácii eKasa.

Operátori budú dostupní vždy v utorok až do sedemnástej hodiny. Rozšírené budú takýmto spôsobom prevádzkové hodiny call centra minimálne do júla.

Pre niektorých podnikateľov povinné

Pri projekte eKasa ide o on-line pripojenie pokladníc na finančnú správu. Od 1. apríla 2019 je povinná iba pre podnikateľov, ktorým kedykoľvek od 1. apríla 2019 prvý raz vznikla povinnosť evidovať tržbu.

Pre všetkých ostatných podnikateľov je online napojenie na finančnú správu do 1. júla 2019 dobrovoľné. Povinní sú používať tzv. online registračné pokladnice až najneskôr od 1. júla.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie Finančná správa SR