Dsc_8033.jpg

Ide to aj bez sáčkov, presvedčil zákazníkov Lidl

„Žijeme v spoločnosti, ktorá si môže dovoliť nakúpiť naozaj všetko, aj si všetko zabaliť…avšak už si nemôžeme dovoliť všetko vyhodiť,“ povedala Petra Csefalvayová z Inštitútu cirkulárnej ekonomiky.
New project 10.jpg

Lidl a Kaufland rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii. Väčšia miera používania plastového recyklátu a odstránenie čierneho plastu

Spoločnosti Lidl Slovenská republika a Kaufland Slovenská republika podnikajú konkrétne kroky na podporu udržateľného obehového hospodárstva. V rámci plastovej stratégie Reset Plastic skupiny Schwarz plánujú obe spoločnosti používať do konca roka 2025 v priemere 20 percent plastového recyklátu v obaloch vlastných značiek.
New project 8.jpg

Lidl stiera rozdiely: rôzni = rovní

Štandardy pracovného trhu sa v posledných rokoch menia rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. Vyvíja sa veľký tlak na pozitívnu zmenu a rovnosť v príležitosti pre každého jednotlivca.