Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
V základnom stave je kufor dosť plytký.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Po sklopení sedadiel máte k dispozícii veľký batožinový priestor.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Pod kapotou Hondy CR-Z pracuje 1,5-litrový benzínový štvorvalec, ktorému asistuje elektromotor.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
IMA - Integrated Motor AssistFoto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Stiesnený priestor na zadných sedadlách.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Interiér je veľmi originálny a futuristický.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Palubná doska je vľavo ukončená trojicou tlačidiel, ktoré slúžia na prepínanie medzi tromi režimami hybridnej pohonnej sústavy. ECON slúži na minimalizáciu spotreby, no reakcie na plyn sú nezaujímavé. NORMAL som používal väčšinu času, keďže som chcel otestovať spotrebu. Ináč by som jazdil v režime SPORT, ktorý aj pritvrdzuje riadenie.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Veľmi zaujímavá koncepcia rozvrhnutia ovládania klimatizácie a rádia. Netradičná, no ergonomicky výborná.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Grafika prístrojov nemá chybu. Hotová budúcnosť. Prostredný kruh mení farbu podľa vášho štýlu jazdy.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
V ľavej časti sú opäť dva grafy, hore je zobrazovaný stav batérií a dole funkcia elektromotora - buď dobíjanie batérií, alebo asistencia pri pohone.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Vrchný graf zobrazuje stav paliva v nádrži, ten nižšie zas momentálnu spotrebu. Celkom dole sa premietajú údaje z palubného počítača, momentálne informácie o tom, či je zapojený aj elektromotor, alebo nie.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom