Huawei je deviatou najhodnotnejšou značkou sveta

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Novy projekt 1.jpg
Foto: Huawei

Spoločnosť Brand Finance, popredná britská agentúra, špecializujúca sa na oceňovanie značiek a strategické poradenstvo, zaradila Huawei vo svojej výročnej správe medzi 10 najhodnotnejších značiek za rok 2022. Správa ukázala ohromujúci medziročný nárast hodnoty značky Huawei o 29%, čo spoločnosti umožnilo stúpnuť v rebríčku oproti minulému roku o 12 priečok.

Podľa rebríčka Brand Finance Global 500 sa spoločnosť Huawei posunula z minuloročnej 21. pozície na 9. miesto. Každý rok táto popredná poradenská agentúra v oblasti oceňovania značiek zostavuje rebríček 5000 najväčších brandov. Už šestnásty rok je v tomto rebríčku zahrnutých prvých 500 najhodnotnejších a najsilnejších značiek sveta. Každoročne firma zverejňuje viac než 100 správ, kde hodnotí firmy vo všetkých sektoroch a krajinách.

Spoločnosť Huawei sa umiestnila v prvej desiatke najväčších spoločností, a to aj napriek tomu, že jej podnikanie v oblasti smartfónov bolo spomalené sankciami zo strany USA. Rast značky Huawei pripisuje Brand Finance jej záväzku k inováciám prostredníctvom rozsiahlych investícií do domácich technologických spoločností a tiež do výskumu a vývoja. V oblasti investovania do výskumu a vývoja je podľa Európskej komisie Huawei druhým najväčším investorom na svete. Zameriava sa tiež na na obchod s elektrickými automobilmi a pokračuje v posilňovaní cloudových služieb.

Okrem vyššie spomenutých oblastí Huawei pokračuje aj v poskytovaní rôznych inovatívnych produktov globálnym spotrebiteľom, vrátane svojich najnovších vlajkových smartfónov. P50 Pro prináša novú generáciu fotoaparátu, ktorý posúva možnosti mobilnej fotografie opäť o kus ďalej, zatiaľ čo P50 Pocket otvára novú kapitolu v histórií skladacích telefónov značky.

Opäť sa ukázalo, že technologický sektor je najhodnotnejším odvetvím – v rebríčku Brand Finance Global 500 dosiahol kumulatívnu hodnotu takmer 1,3 bilióna dolárov. V tomto hodnotení sa nachádza celkovo 50 technologických spoločností, pričom najväčší hráči ako Apple, Microsoft či Samsung sa na tejto hodnote podieľajú významným podielom.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Brand FinanceHuawei