IBM prináša online obchodníkom nové schopnosti

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
IBM logo
IBM logo

Poskytovať lepšie služby zákazníkom, môžu internetové obchody aj vďaka analýzam bežného hovorového jazyka, ktoré im pomôžu lepšie pochopiť požiadavky svojich klientov.

BRATISLAVA 4. decembra (WBN/PR) – Spoločnosť IBM uviedla na trh nové služby, ktoré umožnia online obchodom ľahšie získať informácie o aktuálnych predajoch jednotlivých kategórií a produktov nachádzajúcich sa v ich ponuke. Na základe toho sa potom môžu rýchlo a efektívne rozhodnúť, aké opatrenia prijať, aby sa ich predaj zvýšil. Vďaka využitiu nových analytických schopností Watson Analytics získajú prevádzkovatelia internetových obchodov okamžite prehľad o správaní zákazníkov a aktuálnej situácii na trhu.

Preferencie a potreby zákazníkov sa neustále menia, nielen s ohľadom na striedanie ročných období, alebo v závislosti od toho, či ide o predvianočné mesiace, alebo letné výpredaje. Vplyv na zmenu správania zákazníkov majú aj zmeny počasia, ceny konkurencie, alebo aj nové, práve vznikajúce trendy v spoločnosti. Zatiaľ čo dopyt po predmetoch dennej spotreby zostáva takmer konštantný, v prípade iných tovarov obchodníci stále robia strategické rozhodnutia najmä na základe intuície a skúseností z minulých rokov. Len malá časť z nich sa pri tvorbe predajnej stratégie ale spolieha na analýzu dát v reálnom čase.

IBM Commerce Insights poskytuje online obchodníkom, produktovým manažérom a marketérom jedinečné informácie o správaní zákazníkov, aktuálnej situácií na trhu a výkonnosti ich prevádzky priamo, ako keby sa ocitli v úlohe zákazníka, ktorý stojí pred výkladom daného obchodu a rozhoduje sa, či si v ňom niečo kúpi.

Obchodníci si kombináciou tohto uceleného pohľadu na vnímanie ich prevádzky zákazníkmi, spolu s analýzou dostupných dát budú môcť veľmi jednoducho vyhodnotiť, ako účinne dokážu odprezentovať svoju ponuku zákazníkom. Budú môcť ľahko zistiť, pri ktorých produktoch je ich predaj nižší ako očakávali. A budú môcť prijať účinné opatrenia, aby dosiahli požadovaný predaj a získali lojálnych zákazníkov.

Viac informácií nájdete Tu.

O IBM

Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje svojim klientom vo vyše 170 krajinách sveta široké portfólio inovatívnych produktov a služieb v oblasti informačných technológií. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.

Organizačnou zložkou IBM Slovensko je aj Klientské inovačné centrum, ktoré sa zameriava na poskytovanie IT služieb a podporné činnosti pri realizácii IT projektov. Je zároveň súčasťou globálnej siete klientských inovačných centier IBM. Spoločnosť IBM Slovensko dodáva svojim zákazníkom integrované, flexibilné a efektívne riešenia, ktoré ponúka prostredníctvom širokej siete predajcov, ako aj obchodných partnerov.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Firmy a inštitúcie IBM