IKEA spustila na Slovensku službu Nákup on-line

Foto: IKEA

Spoločnosť IKEA Bratislava týmto krokom spúšťa predaj svojich výrobkov a bytového zariadenia prostredníctvom nového predajného kanála. „Víziou IKEA je vytvárať lepší každodenný život pre čo najviac ľudí. Naši zákazníci sa dlhodobo a veľmi silne dožadovali možnosti nakúpiť výrobky IKEA prostredníctvom internetu, a preto sme radi, že im od dnes môžeme ponúknuť službu Nákup on-line. Naším cieľom je neustále zlepšovať kvalitu našich služieb a práve prostredníctvom nákupu on-line výrazným spôsobom zvýšime dostupnosť našich výrobkov a riešení pre čo najviac zákazníkov na celom Slovensku,“ hovorí Marek Feltl, generálny riaditeľ IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Klikni a vyzdvihni a Klikni a dovezieme

Zákazníci sa môžu v rámci nákupu on-line rozhodnúť, aké z ponúkaných služieb a možností využijú. Na www.IKEA.sk si vyberú tovar, vložia ho do nákupného zoznamu a následne sa rozhodnú, či si tovar vyzdvihnú priamo v obchodnom dome (Klikni a vyzdvihni), alebo využijú služby dopravy (Klikni a dovezieme). Zákazník si zvolí časové okno, kedy si tovar vyzdvihne v obchodnom dome IKEA, alebo kedy mu bude tovar doručený. Ďalším krokom je platba on-line.

Zákazníci si môžu vybrať prakticky z celého sortimentu niekoľko tisíc výrobkov IKEA, okrem špecifických produktov ako napr. rastliny, metrový textil či potraviny. „Naším cieľom je čo najviac celý proces nákupu zjednodušiť a zaistiť prehľadnosť ponuky našich služieb a ich cien. Ceny dopravy a ceny za vyzdvihnutie tovaru podľa nákupného zoznamu budú pre zákazníkov služby Nákupu on-line rovnaké ako pre zákazníkov, ktorí si túto službu objednajú v obchodnom dome a výška ceny bude jednotná bez ohľadu na množstvo a hmotnosť tovaru,“ hovorí Nina Maláková, manažérka eCommerce v IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Predstavenie služby Nákup on-line v IKEA Bratislava je dôležitým krokom pred implementáciou globálneho riešenia IKEA eCommerce. „V rámci služby Nákup on-line spracovávame a pripravujeme objednávky zákazníkov priamo v našom obchodnom dome a doručujeme ich v spolupráci s našimi lokálnymi dopravnými partnermi. V budúcnosti budú niektoré naše výrobky doručované z našich globálnych centrálnych skladov,“ dopĺňa Maláková.

Služby nad rámec

Okrem ponúkania nových služieb IKEA Bratislava neustále vylepšuje aj svoje už existujúce služby a tak sa snaží napĺňať očakávania a potreby svojich zákazníkov. Zákazníci môžu od augusta minulého roka vrátiť tovar bez udania dôvodu až do 365 dní od nákupu. Dôležité je priniesť pokladničný doklad, tovar nesmie byť poškodený, znečistený a musí spĺňať zásady hygieny. Členovia IKEA FAMILY môžu využívať aj službu elektronického dokladu. Podrobné podmienky vrátenia tovaru nájdete tu: http://bit.ly/vratenietovaru. Rovnako pri mnohých produktoch poskytuje IKEA predĺženú záruku nad rámec zákona, napr. záruku 25 rokov na kuchyne a matrace, 10 rokov na pohovky, alebo zmiešavacie batérie do kuchyne a kúpeľne. Viac informácií o zárukách na výrobky IKEA nájdete tu: http://bit.ly/2ht5qVb.

IKEA je spoločnosť so švédskymi koreňmi vyrábajúca bytové zariadenie. V roku 1943 ju založil Ingvar Kamprad. Našou víziou je „vytvárať lepší každodenný život pre väčšinu ľudí“.

Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom a za také nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má celkom 389 obchodných domov v 48 štátoch/oblastiach, z ktorých 44 obchodných domov vlastnia a prevádzkujú držitelia licencie mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group ročne privíta 783 miliónov návštevníkov. Viac informácií nájdete na www.IKEA.sk.

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Firmy a inštitúcie IKEA