Jägermeister oslavuje 3 milióny predaných fliaš v ČR a SR

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Jägermeister
Foto: Jägermeister

BRATISLAVA 25. novembra 2016 (WBN/PR) – Jägermeister, najpredávanejší bylinný likér na svete a od roku 2014 jednotka medzi importovanými liehovinami v ČR, aj v roku 2016 zvýšil náskok pred konkurenciou. Objem predajov značky tento rok narástol v Čechách a na Slovensku takmer o 30% oproti minulému roku a v dnešných dňoch značka oslavuje predaj svojej 3milióntej fľaše v Česku a na Slovensku.

„Do konca roka očakávame takmer 3,4 milióna predaných fliaš (70cl). Firma navyše skrze Jägermeister svojím výsledkom výrazne upevňuje prvenstvo v predaji importovaných liehovín na Slovensku i v Čechách. Žiadna ďalšia väčšia značka z nášho portfólia nezaznamenala taký rast ako práve naše čierne zlato,“ hovorí Jiří Štětina, Zone director pre strednú a juhovýchodnú Európu a riaditeľ firiem Rémy Cointreau Slovakia a Rémy Cointreau Czech Republic, ktoré Jägermeister v Česku a na Slovensku exkluzívne distribuujú.

„Dopyt po Jägermeisterovi tento rok opäť prekonal naše očakávania. Teraz sa chystáme na Vianoce, ktoré sú tradične najsilnejšou sezónou predaja liehovín,“ dodáva Jiří Štětina

Jägermeister vo svete

Čísla predajov Jägermeistera stavia český trh do popredia aj globálneho záujmu o nemecký likér, ktorý začína doťahovať výsledky predajov najpredávanejších v tuzemsku vyrábaných liehovín – Fernetu a Becherovky. Podľa posledných ukazovateľov by predaje roku 2016 na českom trhu mali prekonať predaje značky Jägermeister v Kanade, čím by Česká republika obsadila svetovú siedmu priečku. „Ak by som ale spočítal naše predaje Jägermeistera v Česku i na Slovensku, skočil by Jägermeister na piatu pozíciu svetového trhu pred Taliansko a Maďarsko,” počíta Jiří Štětina.

Jägermeister
Foto: Jägermeister

Jägermeisteru k úspechu pomohli tri veci. Po prvé dôraz na perfektné servírovanie pri ideálnej teplote mínus 18 ˚C a výborné pokrytie takzvanými tap mašinami v baroch po celej republike. Za druhé precízna práca v maloobchodoch. Po tretie spolupráca s mnohými subkultúrami, napríklad v adrenalínových športoch, hudobnej scéne a umení. Vďaka ich osobnostiam sa podarilo osloviť širšiu skupinu mladých ľudí vo veku 18–30 rokov, ku ktorým by sa cesta hľadala bežným spôsobom len veľmi ťažko.

Jägermeister v roku 2016

Na Slovensku predaje medziročne narástli o 26 %

Jägermeister sa posúva zo 17. na 13. miesto medzi všetkými liehovinami predanými v SR

Na konci kalendárneho roku bude 6. najpredávanejšia importovaná liehovina v SR

V Českej republike s medziročným 30% rastom

Navyšuje náskok v čele importovaných liehovín

Na konci kalendárneho roku bude 5. najpredávanejšou liehovinou v ČR

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia