Kampaň ''Voda pre stromy''prekonala úroveň 60 000 stromčekov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Voda pre stromy Foto: Lidl Slovenská republika

BRATISLAVA 18. februára (WBN/PR) – V rámci kampane spoločnosti Lidl a Štátnych lesov Tatranského národného parku „Voda pre stromy“ sa doteraz podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu 60 000 mladých stromčekov. Znamená to, že Lidl les, ktorý od mája 2012 rastie nad Tatranskými Matliarmi, sa rozšíri z pôvodných desiatich na takmer štyridsať hektárov.

Kampaň ´Voda pre stromy´, ktorú sme spustili 9. júla 2012, bude pokračovať do konca marca. Veríme, že v zostávajúcich týždňoch sa podarí túto výbornú bilanciu ešte výrazne zlepšiť,“ povedal hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák a dodal: „Novinkou je virtuálne počítadlo na našej internetovej stránke, prostredníctvom ktorého si naši zákazníci môžu skontrolovať aktuálny počet stromčekov určených na jarnú výsadbu. Úspech kampane je predovšetkým ich zásluhou, za čo im patrí veľká vďaka.“

V rámci iniciatívy s heslom „Pomôžme spolu tatranským lesom!“ venuje spoločnosť Lidl jeden cent na výsadbu mladých stromčekov v Tatrách za každú predanú 1,5 l fľašu minerálnej vody Saguaro. Obchodný reťazec nadväzuje na minuloročný dar Štátnym lesom TANAPu. Vďaka 25 000 sadeniciam a práci piatich desiatok zamestnancov spoločnosti Lidl sa v roku 2012 podarilo zalesniť o 10 hektárov kalamitného územia vo Vysokých Tatrách viac ako sa pôvodne plánovalo.

Aktuálne informácie o projekte, ako aj video z pilotnej výsadby je možné nájsť na internetovej stránke www.lidl.sk.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Lidl