Kaufland získal ocenenie Múza Merkúra za kreatívnu komunikáciu so spotrebiteľom v kategórii CSR

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať

Bratislava, 3.mája 2017 ( WBN/PR ) – Spoločnosť Kaufland, ako prvý a jediný maloobchodný reťazec, predstavila minulý rok unikátny typ produktového letáku, v ktorom komunikovala výlučne produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie. Šlo o prvý leták svojho druhu na Slovensku, v ktorom reťazec navyše prezentoval aj svoje ekologické aktivity. Táto jedinečná a kreatívna marketingová komunikácia získala ocenenie Múza Merkúra.

Cieľom súťaže Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najzaujímavejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku za uplynulý rok. Spoločnosť Kaufland vo svojom zodpovednom letáku v objeme 1,5 milióna kusov s názvom „Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka“ aktívne komunikovala produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie, za čo v súťaži v rámci kategórie CSR v obchode, získala pekné 2. miesto.

„Ako spoločnosť si uvedomujeme svoj diel zodpovednosti, preto je spoločenská zodpovednosť prirodzenou a neoddeliteľnou súčasťou našej každodennej práce. Angažujeme sa v rôznych oblastiach a ochrana životného prostredia je jednou z našich priorít. Našich zákazníkov, ako aj širokú verejnosť dlhodobo vzdelávame a motivujeme ich v aktivitách, ktoré smerujú k ochrane životného prostredia“, uviedla Erika Turček Pfundtnerová, vedúca oddelenia CSR spoločnosti Kaufland.

V tejto komunikácii Kaufland pokračuje aj tento rok, kedy pri príležitosti Dňa Zeme mohli zákazníci opäť nakupovať množstvo zodpovedných výrobkov, ktorých počet sa neustále rozširuje. Na výber sú produkty z radu K-Classic s obsahom kakaa, ktoré nesú certifikát UTZ či Fairtrade Cocoa, alebo K-Classic výrobky zo sortimentu rýb s pečaťou MSC a produkty z dreva a papiera s pečaťou FSC. Spoločnosť Kaufland taktiež postupne nahrádza bežné materiály obalov materiálmi vyrobenými s ohľadom na životné prostredie. V minulom roku Kaufland uviedol na trh aj značky K-Bio a K-take it veggie, ktoré taktiež dodržiavajú zásady zodpovedného prístupu k životnému prostrediu.

V rámci súťaže získal Kaufland aj 2.miesto v kategórii TOP značka v obchode za projekt agentúry Respect App – Čo sa stane, keď ľudia nenakupujú v Kauflande. Jednalo sa o sériu TV spotov, ktorého hlavným aktérom bol mladý manželský pár, zachytený doma pri večeri pripravenej z produktov zakúpených v inom reťazci.

Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Viac informácií na: www.kaufland.sk

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Kaufland