Kreatívna reklamná kampaň ukázala deťom, že veda je zábava

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Kreatívna reklamná kampaň ukazuje, že veda je zába
Japonskom otrasie 1500 zemetrasení ročne. Foto: www.scienceworld.ca

Dobre zvolená reklamná stratégia sa dokáže postarať o veľký úspech – o to viac, keď je zameraná na dobrú vec. Vedecké múzeum Science World v kanadskom Vancouveri sa rozhodlo vzbudiť u detí aj dospelých väčší záujem o vedu a v spolupráci s reklamnou agentúrou Rethink Canada vytvorilo sériu originálnych bilboardov.

Kreatívna reklamná kampaň ukazuje, že veda je zába
Foto: www.scienceworld.ca

Tie v Kanade upozorňujú na stále i dočasné výstavy, ktoré múzeum usporadúva a niektoré z nich sa spájajú so zaujímavými príbehmi. Na poslednú výstavu s názvom Treasure! (Poklad) vytvorila Rethink Canada obrovský bilboard, ktorý bol celý pokrytý pravými dvojkarátovými diamantmi. Múzeum preto zamestnalo dvoch ľudí, ktorí strážili bilboard 24 hodín denne.

Ďalšie kreatívne reklamy obsahovali zaujímavé fakty spojené s fotografiami či priestorovými inštaláciami, ktoré vyvolávali úsmev na tvári i chuť dozvedieť sa viac. Presvedčte sa sami vo fotogalérii.

Kreatívna reklamná kampaň ukazuje, že veda je zába
Denne vypustíte toľko plynov, koľko zaplní jeden balón. Foto: www.scienceworld.ca

Kreatívna reklamná kampaň ukazuje, že veda je zába
Komáre zbožňujú modrú farbu. Foto: www.scienceworld.ca
Kreatívna reklamná kampaň ukazuje, že veda je zába
Každý deň ti pribudne 36 metrov vlasov a chlpov. Foto: www.scienceworld.ca
Kreatívna reklamná kampaň ukazuje, že veda je zába
Srdce vorvaňa obrovského je rovnako veľké ako toto auto. Foto: www.scienceworld.ca
Kreatívna reklamná kampaň ukazuje, že veda je zába
Vo vesmíre ste vyšší. Foto: www.scienceworld.ca

www.boredpanda.com

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia