Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Tesco
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: TESCO ČR
10. 10. 2016 0:51 Aktuálne správy od WBN/PRSITA Diskusia

Kúpa produktov v ružovom balení pomôže v boji proti rakovine

BRATISLAVA 10. októbra 2016 (WBN/PR) – Každoročne je viac ako 2500 ľudí na Slovensku diagnostikovaných na rakovinu prsníka a ich počet stúpa. Liečba tejto diagnózy však môže byť v mnohých prípadoch úspešná, ak sa ochorenie včas zachytí. Preto je nevyhnutnosťou prevencia, na ktorú chce upozorniť aj Tesco – jeho početnými zákazníčkami sú ženy a predovšetkým tých sa táto diagnóza týka.

Počas októbra, mesiaca boja proti rakovine prsníka, ktorá je najčastejším zhubným ochorením u žien, podporí Tesco kampaňou Go Pink finančne Ligu proti rakovine. Táto organizácia pôsobí na Slovensku už 26 rokov nielen v oblasti prevencie, ale i konkrétnej pomoci pacientom s touto diagnózou.

V spolupráci so svojimi zákazníkmi chce Tesco poukázať na dôležitosť starostlivosti o vlastné zdravie a nepodceňovanie prevencie. „Považujeme za dôležité podporiť kampane ako je Go Pink, keďže ženám pripomínajú, ako veľmi záleží na prevencii. Vďaka kampani tiež pomôžeme ľudom následne prekonávať ťažkosti súvisiace s týmto ochorením,“ hovorí Zuzana Lošáková, Manažérka oddelenia komunikácie spoločnosti Tesco Stores SR.

Projekt Go Pink bude prebiehať vo všetkých obchodoch Tesco na Slovensku od 6. do 25. októbra. V škále výrobkov, ktoré si zákazníci budú môcť kúpiť, aby podporili dobrú vec, bude 7 druhov balených húb a 7 druhov rezaných kvetov zabalených v ružových obaloch. Zákazníci tak budú môcť tieto produkty ľahko identifikovať.

„Oceňujeme spôsob, akým už druhý rok Tesco na Slovensku pripomína dôležitosť prevencie pred rakovinou prsníka. Každý deň prichádzame do kontaktu s ľuďmi s touto vážnou diagnózou. Je to jedno z najčastejších zhubných ochorení u žien a žiaľ, ich počet stále narastá. I vďaka finančnému daru z tejto kampane budeme pokračovať v realizácii širokého spektra projektov, ktoré reálne pomáhajú. K takým patrí poradenstvo na Linke pomoci, služby psychológov, rekondičné pobyty, programy v Centrách pomoci LPR, ale i preventívne programy v podobe informačných a edukačných kampaní“, povedala Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.

Spoločnosť Tesco verí, že aj touto cestou dokáže urobiť pre svojich zákazníkov niečo naviac a pomôcť ľuďom v komunitách.

Odporúčané články

Prezident Kiska každý mesiac prerozdeľoval svoj mesačný plat rodinám v núdzi Deň narcisov vyzbieral vyše milión eur na pomoc onkologickým pacientom

Neprehliadnite

Aktualizované: Štyroch turistov v poľských Tatrách zabili blesky, bolo medzi nimi aj dieťa Objednávka vraždy Žilinku bola priorita, ale zomrieť mala údajne aj jeho žena a deti Spolupráca Smeru-SD, SNS a Mostu-Híd sa po vypršaní koaličnej dohody nekončí, vyhlásil Fico Obchodná ulica v Bratislave bude bezpečnejšia, primátor Vallo otvoril novú policajnú stanicu K bodnutému mužovi v Hlohovci privolali policajtov, ale počas prevozu do nemocnice zomrel Foto: Agresívneho vodiča museli spacifikovať policajti, na urgente mal podstúpiť krvné testy Húfnice Zuzana 2 pomôžu slovenskej armáde aj priemyslu, hovorí Martin Dušanič z SOPK (rozhovor)

Témy

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Aktuálne témy

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.

X