Lidl leták môžete dostávať aj cez messenger

Chatbot. Foto: Lidl

Diskontný reťazec optimalizuje svoje letáky, ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera.

Lidl svojim zákazníkom ponúka nový spôsob ako nezmeškať žiadnu z jeho akčných ponúk: najnovšie môžu letáky dostávať priamo do svojho messengera. Diskontný reťazec dlhodobo motivuje zákazníkov k odoberaniu elektronických letákov. Popri novinke LidlBot môžu letáky dostávať aj mailom, sledovať ich v aplikácii, na webe či sociálnych sieťach.

Chatbot 2.jpg
Chatbot. Foto: Lidl

Zasielanie letákov do messengera aktuálne využívajú tisíce zákazníkov Lidla. Prihlásiť sa na odber je možné na stránke www.lidlbot.sk. Leták je do populárnej četovacej platformy zasielaný vždy vo štvrtok a výhodou LidlBota je možnosť personalizácie ponuky. Podľa zodpovedania dvoch otázok bude četbot užívateľovi dávať do pozornosti a pripomínať akcie podľa jeho preferencie. Zákazník sa môže rozhodnúť aj pre zasielanie receptov z Kuchyne Lidla.

„Uvedomujeme si náš dopad na životné prostredie a preto sa neustále snažíme prichádzať s inovatívnymi riešeniami a znižovať našu spotrebu surovín. Popri optimalizácii letákov či dôslednej recyklácii je cestou k lepším zajtrajškom aj elektronická komunikácia so zákazníkmi. Zvolením si ktorejkoľvek z mnohých online foriem bude zákazník pravidelne informovaný o našich ponukách a zároveň prispeje k ochrane prírody,“ vysvetlil Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

Chatbot 3.jpg
Chatbot. Foto: Lidl

Diskont priebežne optimalizuje svoje letáky, čím ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera. Zmenu Lidl dosiahol zmenou formátu a prehodnotením distribučnej siete. Letáky Lidla disponujú certifikátom EU Ecolabel. Ten je garanciou, že daný tlačiarensky produkt je recyklovateľný a je vytlačený na papieri s malým vplyvom na životné prostredie. Lidl ročne recykluje 18 500 ton papiera a kartónov. Pre lepšiu predstavu, ide o váhu 4100 dospelých slonov afrických.

Inzercia

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom