Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
BILLA

Mechúrik-Koščúrik rozosmial deti v regiónoch

Bratislava, 21.apríla 2017 ( WBN/PR ) – Spoločnosť BILLA, Nadácia Markíza a Slovenské národné divadlo spojili organizačno-kreatívne sily a zrealizovali netradičný charitatívny projekt. Cieľ sprístupniť kultúrne zážitky pre deti zo sociálne znevýhodnených rodín splnili na 100 %.

V rámci putovnej akcie SND, ktorá prebehla v druhom aprílovom týždni vo vybraných slovenských mestách, navštívili naši poprední divadelníci Liptovský Mikuláš, Lučenec a Žiar nad Hronom. S prispením predstaviteľov mesta a s podporou hlavného partnera projektu, spoločnosti BILLA, sa profesionálne naštudované predstavenie Dobšinského rozprávky Mechúrik-Koščúrik dostalo pred regionálne publikum, ktoré si vychutnalo plnohodnotný umelecký zážitok porovnateľný s návštevou divadla v bratislavských priestoroch SND.

Stovky detí a ich rodičov zo sociálne znevýhodnených rodín tak mohli aspoň na chvíľu zabudnúť na starosti všedných dní a vďaka darovaným lístkom do divadla sa zabaviť na klasike z repertoáru našej prvej scény.

 

BILLA

„Putovačka Mechúrika – Koščúrika je projekt, ktorého myšlienku sme nosili v hlave už dlhší čas a nesmierne sa teším, že sa nám ho napokon podarilo uskutočniť v podobe, ktorá – dovolím si tvrdiť – prekonala naše pôvodné očakávania,“ hovorí marketingová riaditeľka BILLA Slovensko Denisa Pernicová. „Kvalitná kultúra pomáha formovať vkus našich najmenších, rozširuje ich obzory a obohacuje ich duševný život. V tomto projekte sme videli šancu sprístupniť toto obľúbené detské predstavenie aj v menších mestách a radi sme ju využili.“

Za ideou preniesť obľúbenú detskú inscenáciu do menších miest stojí podľa Pernicovej aj iný dôvod: „Tradičná detská divadelná kultúra pomaly upadá a deti často preferujú návštevu kina pred divadlom. O to viac sme cítili potrebu oživiť dopyt po divadelnom umení v regiónoch.“

BILLA

Charitatívna iniciatíva putovných divadelných predstavení je len jedným spomedzi viacerých aktuálne prebiehajúcich projektov spoločensko-korporátnej zodpovednosti, ktoré BILLA podporuje. „V minulom roku sme sa zaviazali, že posilníme činnosť projektov spoločenskej zodpovednosti a už po prvých mesiacoch tohto roka môžeme pri bilancovaní spokojne konštatovať, že sa tohto cieľa držíme,“ hovorí Jana Gregorovičová, CSR špecialista z Billy.

„S mimoriadne pozitívnou odozvou sa popri sérii putovných divadelných predstavení stretávajú aj naše ďalšie akcie – napríklad Zdravé oči už v škôlke či projekt HÝBSA Slovensko. Všetky aktivity idú ruka v ruke s krédom našej spoločnosti prinášať slovenským rodinám viac ako len zážitok z nákupu kvalitných potravín,“ doplnila Gregorovičová.

Odporúčané články

BILLA: Kampaň diskontnej siete Lidl je zavádzajúca PRIESKUM: Chceme kupovať čerstvé a kvalitné vajcia zo Slovenska

Neprehliadnite

Peter Sagan má na Amstel Gold Race dobré šance, jeho forma ide hore Sloboda médií na Slovensku si pohoršila, reportéri hodnotia útoky Fica aj prítomnosť oligarchov Facebook vraj „nechtiac“ importoval emailové kontakty viac ako milióna užívateľov bez ich súhlasu Veľkonočné sviatky zatvoria väčšinu obchodov. Ktoré prevádzky budú otvorené? Foto: Banská Bystrica zažila bujaré oslavy majstrovského hetriku Foto: Smejúci sa moslimovia pred katedrálou Notre Dame počas požiaru bol hoax Slováci budú mať hlbšie do peňaženky, ceny chleba a pečiva sa zvýšia Smer-SD klesol pod 20 percent, Sulíkovci vypadli z prvej trojky a Most-Híd by nebol v parlamente

Témy

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Aktuálne správy

Aktuálne témy

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.