Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Horeca_dni_kolaz_726x402.jpg
2
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: METRO

METRO ukáže zákazníkom najnovšie trendy v gastronómii a pozrie sa aj na GDPR

BRATISLAVA 23. apríla 2018 (WBN/PR) – Ochrana osobných údajov, znižovanie potravinového odpadu, ale aj vzťah s personálom. Aj o týchto témach sa bude hovoriť na HORECA dňoch 2018, ktoré organizuje veľkoobchod METRO na piatich svojich prevádzkach. Zákazníkom prinesie panelové diskusie o najnovších trendoch v gastronómii, ale tiež bohatý sprievodný program.

HORECA dni začnú 26. apríla v Ivanke pri Dunaji a postupne prejdú predajňami v Nitre, Zvolene, Košiciach a Žiline. METRO bude počas nich diskutovať so svojimi hosťami napríklad o GDPR, čiže európskom nariadení o ochrane osobných údajov. Na pódiu sa bude hovoriť aj o dôležitých zmenách v systéme HACCP, ktorý slúži na zaistenie bezpečnosti potravín.

 

Dátumy HORECA dní 2018

(prebiehajú vždy od 10:00 do 18:00 hodiny)

 

26. apríl METRO Ivanka pri Dunaji
3. máj METRO Nitra
10. máj METRO Zvolen
17. máj METRO Košice
24. máj METRO Žilina

 

Zúčastnených okrem toho čaká kurz „Ako pracovať s personálom“ a dôležitým bodom programu bude aj diskusia o výhodách Zero Waste. „METRO sa dlhodobo snaží neplytvať potravinami a prebytky odovzdať ľuďom v núdzi. Rovnako zavádzame do našej ponuky kompostovateľné tašky namiesto plastových, či kompostovateľný jednorazový riad. Cez METRO akadémiu vzdelávame o Zero Waste aj našich zákazníkov, a práve preto sme zaradili túto tému aj na HORECA dni,“ vysvetlil hovorca METRO Martin Krajčovič. Veľkoobchod sa zároveň zaviazal, že do roku 2025 zníži množstvo potravinových prebytkov o polovicu.

Horeca dni pozvanka.jpg
Foto: METRO

Na podujatí bude aj kuchárska šou šéfkuchára METRO Vojta Artza, ochutnávka rôznych špecialít či grilovanie. Zákazníci sa budú môcť odfotiť s veľkou chobotnicou, špeciálne odlovenou na HORECA dni, pozrieť si barmanskú šou či vyhrať pobyt v Hoteli Lomnica vo Vysokých Tatrách.

„Program sme sa snažili vyskladať tak, aby sme našim zákazníkom priniesli čo najaktuálnejšie informácie o tom, čo sa vo svete HORECA deje, ale aj množstvo zábavy. Chceme im ponúknuť know-how, ako byť ešte úspešnejšími podnikateľmi a ako prilákať čo najviac zákazníkov,“ dodal Krajčovič.

Odporúčané články

Zisk skupiny AXA v Českej republike a na Slovensku dosiahol v prvej polovici tohto roka takmer 19 miliónov eur Výsledky UPC v 2. štvrťroku 2018: viac hodnoty pre zákazníkov a rozširovanie siete

Témy

Najčítanejšie za 24 hodín

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Z kategórie Aktuálne správy

Aktuálne témy

Odporúčame

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.

OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies