Muži míňajú na nákupy cez internet viac peňazí ako ženy

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Zena and nakup and internet
Foto: gmcbike.net

BRATISLAVA 24. januára (WEBNOVINY) – Na Slovensku míňajú muži v internetových obchodoch viac peňazí ako ženy.

Vlani nakúpilo produkty za viac ako 800 eur približne 15 percent ľudí navštevujúcich e-shopy.

Išlo o 18 percent opýtaných mužov a 10 percent žien. Vyplýva to z online prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý internetový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.

Od 201 do 800 eur minulo vlani 44 percent Slovákov nakupujúcich online. Išlo o 48 percent mužov a 35 percent opýtaných žien,“ povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.

Zároveň dodal, že nakúpiť do sumy 200 eur sa naopak podarilo až 55 percentám žien v porovnaní s 34 percentami mužov.

Z pohľadu regiónov minulo viac ako 800 eur približne 24 percent opýtaných z Bratislavského kraja, ktorí mali minulý rok skúsenosť s nákupom na internete. V Banskobystrickom kraji pritom minulo túto a vyššiu sumu len 10 percent respondentov,“ doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.

Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať