Na predvolebnú kampaň OĽaNO prispela aj Matovičova manželka

Politici v diskusnej relácii v TV Markíza
Líder Obyčajných ľudí a nezávislých osobností Igor Matovič počas prvej televíznej debaty v TV Markíza po zverejnení výsledkov predčasných parlamentných volieb 2012. Foto: SITA/Ľudovít Vaniher

BRATISLAVA 17. apríla (WEBNOVINY) – Kampaň pred marcovými parlamentnými voľbami vyšla OĽaNO na viac než 546-tisíc eur.

Na reklamu v tlači minulo hnutie Igora Matoviča podľa záverečnej správy o financovaní kampane 102-tisíc eur, na prieskumy dalo 6 600 eur, na vysielanie v elektronických médiách 5 388 eur, cestovné kandidátov vyšlo na takmer 12-tisíc eur a plagáty na 643 eur. Najväčšiu časť výdavkov, vyše 420-tisíc eur, vykázali matovičovci v kolónke „ostatné“.

Na kampaň si hnutie požičalo 290-tisíc eur. Až 220-tisíc eur hnutiu bezúročne požičala Matovičova manželka Pavlína, 70-tisíc eur v podobe bezúročnej pôžičky poskytol aj sám Matovič.

Vo voľbách kandidáti OĽaNO napokon získali 8,55 percenta hlasov a hnutie sa stalo tretím najsilnejším politickým subjektom. Hnutiu dalo hlas 218 537 občanov, čo znamená, že na jeden hlas vynaložili 2,5 eura.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom
Viac k osobe Igor Matovič
Firmy a inštitúcie OĽaNO Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti