Na Slovensku vyšla unikátna kniha o ikone talianskej módy

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Missoni.jpg
Foto: www.bux.sk

Na celom svete je len 899 takýchto ručne očíslovaných výtlačkov.
A pre Slovensko je rezervovaných iba 20 výtlačkov.
Hovoríme o jedinečnej publikácii o talianskej haute couture.
Kniha s názvom MISSONI predstavuje jedinečné dielo remeselne zdobené aplikovanými, exkluzívnymi pôvodnými látkami, ktoré dodal módny dom MISSONI.
Spájajú sa s ním mená celebrít ako Jennifer Lopez, Tom Hanks, Cate Blanchett, Scarlett Johansson, Uma Thurman, Julia Roberts, Keira Knightley, Madonna alebo David Beckham.

Missoni celebrity 1.jpg
Foto: www.bux.sk

Ide o výnimočné dizajnové dielo, v ktorom prebieha dialóg medzi obrázkami, textami, originálnymi látkami, grafikami a papierovými vzormi. Kniha oslavuje prejav a štýl elegancie, ktorá sa stala umeleckým vyjadrením, kultúrnou a sociálnou revolúciou začiatkom päťdesiatych rokov minulého storočia.
Práve v tom čase Rosita a Ottavio Missoni odštartovali svoju tvorbu, nebáli sa experimentovať a ani v nasledujúcich desaťročiach nezapreli dušu svojho pôvodu.

O knihe, ukážky a náhľady na
Luxusná knižnica – MISSONI

Missoni celebrity.jpg
Foto: www.bux.sk

Unikátna publikácia

Missoni je 350-stranová veľkoformátová publikácia z tých najkvalitnejších materiálov. Chrbát knihy je z pravej kože vo farbe primo fiore (sadra) s koženým kapitálikom.
Na prednej obálke je aplikovaná originálna látka, ktorú dodal módny dom Missoni.
K tomu razba zlatou fóliou, kartónové dosky s hrúbkou 3 mm potiahnuté perleťovým materiálom Fedrigoni Sirio Pearl Oyster Shell canvas.
Kniha je v anglickom a talianskom jazyku.

Missoni latky.jpg
Foto: www.bux.sk

Ich sloganom je nezameniteľnosť

Veľkolepo spracovaná luxusná kniha je rozdelená na tematické časti, v ktorých nájdete aj rozprávanie samotných predstaviteľov Missoni. Opisujú najdôležitejšie umelecké smery, ktoré prispeli k ich presadeniu sa a k nenapodobiteľnosti štýlu ich módneho domu.

Úvod exkluzívnej publikácie približuje nezameniteľnosť grafík, farieb a línií, typických pre módny dom Missoni.

Editoriál VOGUE s originálom lurexových šiat, vytvorených v spolupráci s Emmanuellom Khahnom a prezentovaných Missonim na ich úplne prvej módnej prehliadke v divadle Gerolame v Miláne.

Nadčasové kúsky z bielej vlny, uverejnené v ELLE, sa neskôr ocitnú na výslní v najväčších módnych časopisoch.

Cik-cak (orig. zig-zag) je dominantný a revolučný geometrický vzor, vyzdvihnutý aj na obálke časopisu Grazia v roku 1968.

Milan Buno, literárny publicista

Inzercia

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia