Štátne železnice chcú vymeniť komponenty trakčného vedenia, na prvú etapu vynaložia milióny eur

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Vlaky - ZSSK
Vlak ZSSK Foto: ilustračné, slovakrail.sk.

Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) vynaložia na prvú etapu výmeny kľúčových komponentov trakčného vedenia na elektrifikovaných tratiach na celom Slovensku 10,3 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH).

Zákazku na dva roky zadali košickej spoločnosti Eltra, s. r. o. spomedzi dvoch prijatých ponúk. Vyplýva to z výsledku verejného obstarávania vyhláseného v marci tohto roka, pôvodná odhadovaná cena stavebných prác bola 10,6 mil. eur bez DPH.

Železnice už podpísali s dodávateľom rámcovú dohodu na 24 mesiacov, resp. do vyčerpania maximálneho finančného limitu, podľa toho, čo nastane skôr.

Termíny jednotlivých čiastkových plnení budú uvedené v jednotlivých písomných objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody,“ uviedla spoločnosť. Druhú ponuku v tendri predložila česká spoločnosť Elektrizace železnic Praha, a. s., (má na Slovensku organizačnú zložku so sídlom v Žiline), a to vo výške 10,76 mil. eur bez DPH.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie ŽSR Železnice Slovenskej republiky