Železnice nerušia predaj lístkov, odporúčajú bezkontaktnú platbu či mobilné aplikácie

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Ilustračné foto
Ilustračné foto Foto: SITA/Peter Rusko

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) ubezpečuje cestujúcich, že predaj cestovných dokladov v žiadnom prípade neruší. Tak ako doteraz, si môžu cestujúci zaobstarať lístky viacerými spôsobmi. Vzhľadom na spoločenskú situáciu však ZSSK odporúča najmä predaj lístkov cez mobilnú aplikáciu Ideme vlakom či responzívny e-shop ZSSK.

K dispozícii sú stále aj osobné pokladnice na celom území Slovenskej republiky. Predajné miesta ZSSK si môžu cestujúci vo svojom okolí aj s otváracími hodinami overiť TU.

Viac o téme Koronavírus

Predaj lístkov bol zrušený na niektorých miestach

Predaj lístkov od 16. marca bol zrušený len vo vybraných tarifných bodoch, kde predaj vykonával zamestnanec Železníc Slovenskej republiky (ŽSR). V týchto malých staniciach si preto lístky do odvolania nebude možné zadovážiť.

ZSSK od 16. marca zatvorila všetky zákaznícke centrá a rezervačné pracovisko pre osobné vybavovanie.

Povinné rúška vo vlaku

Národný dopravca zároveň opakovane upozorňuje cestujúcich, že vzhľadom na vážnosť situácie je nevyhnutné, aby mali pri nákupe cestovných dokladov v osobných pokladniciach a vo vlaku všetci na tvári ochranné rúška, prípadne si ústa a nos prekryli šatkou či šálom.

V prípade, že tak neurobia, môžu byť vylúčení z prepravy. Železnice tiež cestujúcich prosia, aby pri platbe uprednostnili platobné karty a obmedzili tak osobný kontakt.

Bezkontaktné predajné kanály ZSSK:
internetový obchod
• lístok do mobilu pre bezplatných cestujúcich
SMS lístok
• mobilná aplikácia Ideme vlakom

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Viac k osobe Tomáš Kováč
Firmy a inštitúcie ŽSR Železnice Slovenskej republikyZSSK Železničná spoločnosť Slovensko