Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Zssk_aplikacia.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Zdroj: ZSSK
28. 05. 2019 11:50 Železničná doprava od NasaDoprava.skSITA

ZSSK rozširuje funkcie mobilnej aplikácie Ideme vlakom

Najnovšie je v nej možná aj platba kreditným kontom, pričom doteraz bola dostupná iba pri nákupe cez internet alebo v pokladniciach.

Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) rozširuje funkcie svojej mobilnej aplikácie Ideme vlakom. Najnovšie je v nej možná aj platba kreditným kontom. Doteraz bola dostupná iba pri nákupe cez internet alebo v pokladniciach.

Rozšírenie tejto platobnej možnosti aj do mobilnej aplikácie podľa národného vlakového osobného dopravcu umožňuje výrazné zvýhodnenie pri nákupe a vrátení lístka, ako aj zjednodušenie práce so zákazníckym kontom.

Jedným z benefitov tohto spôsobu platby je podľa ZSSK odpustenie storno poplatku pri vrátení lístka. Ak sa zákazník rozhodne necestovať a vráti lístok zaplatený kreditom, dopravca mu späť do konta pripíše aj storno poplatok vo forme bonusu. ten môže znova využiť ako zľavu pri ďalších nákupoch.

„Jedinou podmienkou využívania výhod kreditného konta je registrácia zákazníckeho konta ZSSK, ktorú si môže klient pohodlne vytvoriť prostredníctvom internetu. Po dobití kreditu sa v mobilnej aplikácii iba jednorazovo prihlási so svojimi údajmi do konta a následne môže využívať všetky jeho výhody,“ uviedol hovorca ZSSK Tomáš Kováč.

Staré predajné systémy vypnú

Cestujúci vlakmi ZSSK môžu v súčasnosti využiť niekoľko foriem predaja online. Popri novom e-shope a mobilnej aplikácii Ideme vlakom sú stále funkčné aj pôvodné predajné kanály, vrátane zjednodušenej mobilnej verzie e-MIL.

ZSSK v rámci modernizácie predajných kanálov čoskoro vypne staršie predajné systémy.

„Zákazníkom, ktorí využívajú staršie platformy, odporúčame, aby prešli na novú verziu internetového obchodu a mobilnú aplikáciu,“ upozornil Kováč. Po vypnutí starších služieb budú zákazníci automaticky presmerovaní do nového e-shopu.

Cez mobilnú aplikáciu Ideme vlakom bolo od jej sprevádzkovania vlani v novembri predaných 323 034 lístkov. Aplikáciu si stiahlo vyše 35-tisíc užívateľov a denne ju využije viac ako dvetisíc cestujúcich. Prostredníctvom aplikácie bolo predaných najviac lístkov za deň 2. mája 2019, a to 2 965 kusov. Najväčšia denná tržba bola 12. apríla tohto roka v objeme 2 639 eur.

Odporúčané články

Letná zmena cestovného poriadku vlakov začne platiť v nedeľu ZSSK poskytnú účastníkom AVON Pochodu 2019 spiatočnú cestu zdarma

Témy

Diskusia

Bezplatné novinky emailom z dopravy raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Neprehliadnite

Video+foto: Sagan špurtoval o triumf v 10. etape Tour de France 2019 a kraľuje bodovacej súťaži Harabin si nechce prevziať cenu Homofób roka na Dúhovom pochode, nepodporí šírenie LGBT agendy Polícia stále zhromažďuje dôkazy v prípade bitky v centre Bratislavy, zrejme padnú ďalšie obvinenia Video+foto: Pelotón v 10. etape Tour de France roztrhal vietor, „zavretý“ Sagan začal špurtovať neskoro Systém Galileo zaznamenal rozsiahle výpadky, smartfóny nebudú mať informácie o čase ani polohe

Aktuálne témy

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.

X