KFC plánuje veľký reštart. Sľubuje stovky pracovných miest na celom Slovensku

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
|

Reťazec rýchleho občerstvenia otvoril prevádzku v Bratislave, ktorá má byť výkladnou skriňou jeho nového imidžu.

Lepšia ponuka, viac reštaurácií, nové technológie aj stovky nových pracovných miest. Takéto plány má spoločnosť Queensway Restaurants Slovakia so značkou KFC. Reťazec, ktorý sa preslávil vyprážanou kuracinou na Slovensku pôsobil dlhé roky. No zatiaľ čo konkurencia expandovala, americkým koreneným krídelkám sa príliš nedarilo. To sa má teraz zmeniť.

Stovky pracovných miest

„Našim plánom je otvoriť na celom Slovensku 11 prevádzok. Každá bude mať približne 30 až 40 zamestnancov, čo znamená vytvorenie minimálne troch stoviek nových pracovných miest,“ povedal šéf Queensway Restaurants Slovakia Andreas Schindl pri príležitosti otvorenia prvej prevádzky KFC v novom dizajne.

Dodal, že Reštaurácie sa budú otvárať najmä v obchodných centrách a to na celom Slovensku. Nové miesta teda vzniknú aj v regiónoch. Ľudí chcú lákať najmä na stabilné pozície.

Okrem toho chce reťazec priniesť novinky, ako napríklad dve okienka pri pulte. V jednom si zákazník vyberie jedlo a zaplatí, v druhom si ho prevezme. V budúcnosti toto okienko nahradia samoobslužné kiosky. V budúcnosti nevylučujú ani donáškovú službu, či už vo vlastnej réžii, alebo prostredníctvom partnerov.

Žiadne polotovary

Značka KFC si zakladá na tom, že vyprážané kuracie kúsky pripravuje z čerstvého mäsa. „Nie sú to polotovary, ktoré sa len vyberú z mrazničky a idú rovno do fritézy. Kuchári dostanú naporcované mäso, ktoré potom ručne marinujú, obaľujú, aj vyprážajú,“ vysvetľuje marketingová riaditeľka Queensway Restaurants Slovakia Lucia Tóthová.

Dodáva, že mäso pochádza z Česka a porcuje ho český mäsozávod, ktorý dlhodobo dodáva suroviny aj do českých prevádzok KFC. Slovenské suroviny by sme v tomto reťazci hľadali ťažko.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať