Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Nay obchodnik roka.jpg
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: NAY

NAY po šiesty raz víťazom ocenenia Mastercard Obchodník roka s elektronikou

BRATISLAVA 16. mája (WebNoviny.sk) – Spoločnosť NAY získala už po 6-krát ocenenie Mastercard Obchodník roka s elektronikou. Svoje postavenie tak obhájila a pevne si ho drží už od prvého ročníka tejto súťaže na Slovensku.

Spoločnosť NAY získala titul Mastercard Obchodník roka po prvý raz už v roku 2013 a odvtedy ho obhájila každý rok. O rok neskôr excelovala aj v kategórii e-shop a aj v kategórii Absolútny víťaz  sa pohybovala v prvej trojke. V tomto roku opäť kraľovala nielen svojej kategórii. Umiestnila sa aj v prvej desiatke v kategórii Mastercard Cena verejnosti 2018, kde vyberali zákazníci internetovým hlasovaním.

„Toto ocenenie si nesmierne vážime a považujeme ho predovšetkým za prejav dôvery a lojality zo strany našich zákazníkov. Výsledky súťaže sú odrazom ich skúsenosti a spokojnosti s kvalitou našich služieb. Práve na ne u nás kladieme najväčší dôraz a ich neustále zlepšovanie a rozširovanie je pre nás prioritou. Služby a starostlivosť o klientov je to, čo nás odlišuje od konkurencie,“ uviedol na margo ocenenia Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY.

Víťazi jednotlivých kategórií boli určení na základe výsledkov reprezentatívneho prieskumu GfK Czech na vzorke 1 500 respondentov z celého Slovenska. Parametrami, ktoré hodnotili boli spontánne menovanie predajne, tzv. top of mind, miera lojality zákazníkov a dôvera v maloobchodníka. V kategórií cena verejnosti zákazníci hlasovali na web stránke www.obchodnik-roka.sk počas 3 mesiacov, pričom sa zapojilo vyše 58-tisíc ľudí.

O spoločnosti NAY a. s.

Spoločnosť NAY pôsobí na slovenskom trhu už 27 rokov, a to v pozícii najväčšieho maloobchodného predajcu spotrebnej elektroniky, ktorý ponúka rozsiahly sortiment svetových značiek bielej, čiernej a IT techniky a  širokým portfóliom súvisiacich služieb. Svoje pôsobenie začala spoločnosť začiatkom 90-tych rokov ako distribútor svetových značiek elektroniky. Od roku 1992 začala spoločnosť budovať vlastnú sieť maloobchodných predajní. V roku 1998 vytvorila koncept veľkoplošných predajní pod registrovanou značkou NAY Elektrodom, ktorý postupne rozšírila po celom Slovensku. V roku 2014 odkúpila sieť predajní Electro World na Slovensku a v Českej republike. V súčasnosti prevádzkuje 36 predajní NAY na Slovensku a 18 predajní Electro World v Českej republike. Jej vernostný klub NAY Extra klub má viac ako milión členov. S podielom na trhu viac ako 25 % je NAY lídrom na slovenskom maloobchodnom trhu s elektronikou. Viac informácií nájdete na www.nay.sk

Inzercia

Odporúčané články

Ocenenie ESET Science Award otvára kategóriu Výnimočný vysokoškolský pedagóg Jiří Lábus pri preberaní ceny Hercova misia priznal, že ho herecká profesia robí šťastným

Neprehliadnite

Matovič považuje ságu voľby sudcov za absolútne zlyhanie koalície, Smerák Tomáš tieto výroky odmieta Video: Skvelý Peter Sagan sa po ôsmy raz stal víťazom bodovacej súťaže na pretekoch Okolo Švajčiarska Aktualizované: Málek ako prvý Slovák zvíťazil v K1 na Svetovom pohári, domáce kanoistky v Čunove bez finále Na Slovensko sa vrátia horúčavy, teploty sa podľa meteorológov priblížia k 35 stupňom Predčasné voľby podľa Bugára nie sú v hre, v prípade neúspechu už nebude predsedom Mosta-Híd V Smere-SD nie sú podľa Tomáša závažné problémy, aj napriek rozdielnym názorom Pellegriniho a Fica Brazília na Copa América deklasovala Peru, vybojovala si postup do štvrťfinále

Témy

Bezplatný email raz týždenne s novinkami z Webnoviny.sk:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Aktuálne témy

Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu.

X