Nestlé vyvíja produkty proti obezite

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: SITA/AP

Švajčiarska firma na výrobu potravinových produktov Nestlé by založením dcérskej spoločnosti Nestlé Health Science AG chcela vytvoriť novú obchodnú sféru, ktorá spojí dve dôležité oblasti: stravu a výživu na jednej strane a liečivá na strane druhej. Zdravie sa tak pre túto značku dostane na prvé miesto.

Spolu s novým Inštitútom zdravia a vedy Nestlé Institute of Health and Science by malo novozaložené odvetvie napomôcť výrobe zdravých produktov. Tie budú zacielené na liečenie diabetikov, obéznych ľudí, ľudí so srdcovými ťažkosťami i s Alzheimerovu chorobu.

Foto: www.netle.sk

Firma, ktorá je na Slovensku známa ako výrobca cukroviniek, čokolád, zmrzlín, kávy, instantných polievok, hotových jedál a sladených nápojov tak stojí pred veľkou výzvou. Prídavné mená ako instantný či hotový sa na zozname ich produktov skloňujú pomerne často. Vysoký obsah kalórií, prehnané množstvo soli i konzervantov tak neprospievajú ani štíhlej línii ani zdraviu. S novou dcérskou značkou by sa to však malo zmeniť.

Predseda firmy Nestlé Peter Brabeck-Lethmate povedal, že Nestlé bude priekopníkom v spojení priestoru medzi potravinovým a farmaceutickým priemyslom. „Kombinácia zdravia, ekonomiky, demografických zmien a výhod v zdravotnom systéme dokazuje, že filozofia starostlivosti o chorých ľudí nie je z hľadiska udržateľného rozvoja správna a potrebuje zmenu.“ Peter Brabeck-Lethmate ďalej dodal, že zdravotníctvo sa musí zamerať na prevenciu namiesto liečenia chorôb. Firma sa teraz snaží nájsť účinné a cenovo dostupné spôsoby, ako predchádzať a liečiť chronické ochorenia 21.storočia. Nové odvetvie spustí výrobu už v januári budúceho roka.

www.reuters.com

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Nestlé