Nitriansky Agrokomplex zmenil svoje meno

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Agrokomplex
Agrokomplex - 43. ročník medzinárodnej poľnohospodárskej a potravinárskej výstavy Agrokomplex 2016. Nitra, 18. august 2016. Foto: archívne, SITA/Martin Havran

NITRA 12. januára (Webnoviny.sk) – Agrokomplex – Výstavníctvo Nitra zmenil obchodné meno na agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik. Do obchodného registra ho zapísali 9. januára. Súčasťou zmien v marketingu podniku je aj nové logo.

„Názov Agrokomplex – Výstavníctvo Nitra nás sprevádza už od roku 1989 ako príspevkovú organizáciu a neskôr v roku 2008 prišlo k zmene jej právnej formy na štátny podnik, pričom samotný názov sa nezmenil,“ uviedol pre agentúru SITA riaditeľ podniku Mário Dinga. Zmena obchodného názvu sleduje podľa neho rovnaké ciele ako zmena loga výstaviska – povzniesť výstavisko na európsku úroveň.

„Nový názov vyjadruje našu pravú podstatu a výnimočnosť. Všetky tieto zmeny sú súčasťou našich plánov. Treba povedať, že toto sú len prvé kroky v našom rebrandingu,“ povedal Dinga. Podľa neho agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik potrebuje zmeniť trendy, ktoré návštevníci a vystavovatelia vnímajú ako nie práve pozitívne. „Bude potrebné urobiť mnoho zmien vrátane vnútornej organizácie, kvality poskytovaných služieb a servisu, najmä zlepšiť reputáciu výstaviska v očiach verejnosti. Máme načrtnuté plány do budúcnosti, ktoré si dovolím považovať za veľmi ambiciózne,“ uviedol Dinga.

Nová forma loga spája minulosť a tradície výstaviska s novým smerovaním. Jeho súčasťou je klas, ktorý bol ako logo prítomný aj pri prvej výstave Agrokomplex v roku 1974. Ďalšou časťou je nápis agrokomplex moderným a malým písmom, aby sa názov výstaviska dal odlíšiť od názvu výstavy. Súčasťou nového loga je aj podnadpis, ktorý sa týmto stáva sloganom agrokomplexu: „Národné výstavisko od roku 1974“.

„Tri spomínané objekty nového loga symbolizujú našu úctu voči tradíciám, ambíciu byť efektívnym a moderným podnikom a v neposlednom rade aj našu výnimočnosť v rámci Slovenska. Nové logo je súčasťou zmien v marketingovom prístupe. Potrebovali sme predbežne zvýšiť viditeľnosť, rozoznateľnosť a čitateľnosť našej značky,“ skonštatoval Dinga.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať