Nová tvár značky Reebok v SR

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Forza logo nové
Forza logo nové

BRATISLAVA 14. septembra (WBN/PR) – Novou tvárou kampane EasyTone značky Reebok na Slovensku pre rok 2010 je úradujúca Miss Slovensko Marína Georgievová.

Tenisky EasyTone sú priamym výsledkom výskumu na viac ako 15 000 ženách po celom svete a je v nich zakomponovaná požiadavka formovania a posilňovania kľúčových svalov na nohách počas chôdze a pri každodenných aktivitách.

“Marína je nádherná žena s úžasným vzťahom k pohybu a k značke. Navyše si je vedomá toho, že dosiahnutie dokonalej postavy nemusí byť vždy iba na úkor odriekania, diét a tvrdého tréningu. O tom je filozofia, z ktorej vzišla revolučná technológia EasyTone,” uviedol riaditeľ Adidas Slovakia Zsolt Lengyel.

Fotky ku kampani nafotil známy slovenský fotograf Peter Spurny. Na týchto pôsobivých a zároveň provokatívnych fotkách Marína svojou dokonalou postavou vystihuje zámer kampane, ktorou chce na Slovensku osloviť najmä ženy, ktorým pracovné a rodinné povinnosti neumožňujú naplno sa venovať športu a formovaniu tela.

„Ženy by sa mali starať o svoju postavu, nemali by sa však stať jej otrokom. Mať „miniposilovňu” na nohách bez toho, aby si to uvedomovali, to je asi sen každého dievčaťa, každej ženy. Navyše dizajn EasyTone a kolekcie Reebok Women´s Fitness a Classic je fantastický. Mám veľmi rada športovú módu, ktorá je praktická, pohodlná a zároveň moderná a cool,“ dodáva Marína Georgievová.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Marína Georgievová
Firmy a inštitúcie Forza