Nový softvér od IBM prináša intenzívnejší digitálny zážitok

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
IBM
IBM Foto: SITA / AP

BRATISLAVA 24. júla (WBN/PR) – IBM predstavila nový analytický softvér, ktorý umožní marketingovým a IT riaditeľom radikálne zmeniť digitálnu skúsenosť, ktorú pri používaní mobilných zariadení zažívajú klienti, zamestnanci a fanúšikovia. Nové riešenia IBM Customer Experience Suite a IBM Intranet Experience Suite spájajú možnosti a výhody sociálnych sietí, analytických nástrojov a mobilných riešení, čím firmám otvárajú príležitosť sprostredkovať interným aj externým klientom jedinečný webový zážitok. Firmy pritom rýchlejšie získajú informácie o spotrebiteľskom správaní a pocitoch zákazníkov počas pohybu na webe a dokážu rýchlejšie reagovať na ich požiadavky a očakávania.

Rastúci počet mobilných zariadení, sociálnych sietí a nástrojov komplikuje riaditeľom marketingu a komunikácie cielený zásah spotrebiteľov. Riaditelia IT zas majú problém sprístupniť zamestnancom, ktorí sú roztrúsení v rôznych lokalitách, firemné dáta. Aby obaja uspeli, musia úzko spolupracovať a nájsť spôsob ako v digitálnom priestore zasiahnuť svoje cieľové skupiny.

Odpoveď na tieto výzvy prináša nový softvér IBM Customer Experience Suite. Miliónom marketérov na celom svete umožňuje riadiť a integrovať všetky druhy údajov na ich webových stránkach, ktoré následne analyzujú a získavajú prehľad o modeloch spotrebiteľského správania a pocitoch zákazníkov. Množstvo údajov z digitálneho marketingu, mobilných riešení, webových stránok a sociálnych médií, či počet „likov“ na Facebooku a spracovanie komentov na Twitteri často paralyzuje marketingových pracovníkov. Ich závislosť na technológiách rastie, no sami priznávajú chýbajúce zručnosti. A podľa agentúry Gartner (1) majú marketingoví riaditelia získať do roku 2017 väčšiu kontrolu nad IT rozpočtom než CIO.

Druhou novinkou je nový softvér IBM Intranet Experience Suite, ktorý spája firemné informácie a údaje, personalizovaný obsah a správy, sociálne médiá a analytické nástroje. Umožňuje zamestnancom byť v kontakte, spolupracovať a získavať informácie kedykoľvek a kdekoľvek. Podľa IDC (2) zamestnanci sú až o 30% produktívnejší, keď na plnenie úloh využívajú interné sociálne nástroje. S neobmedzeným prístupom k informáciám v súkromnom živote zamestnanci očakávajú rovnakú úroveň dostupnosti dát aj v práci, aby mohli pracovať ešte efektívnejšie. Je na firmách, ako na to zareagujú.

Skutočnosť, že digitálne zážitky naberajú na dôležitosti potvrdzuje aj projekt transformácie internetovej stránky wimbledon.com, ktorý úspešne ukončila IBM pre All England Law Tennis Club. Návštevou novej a vylepšenej stránky, ktorú oficiálne spustili 18. júna 2012, mohli diváci prostredníctvom svojich iPhonov, Androidov, iPadov a iných tabletov zdieľať informácie a zúčastňovať sa diania na kurtoch. Nová stránka priniesla aj nový online televízny kanál Live @ Wimbledon, analytický nástroj IBM SlamTracker, ktorý prinášal analýzu zápasov v reálnom čase, čím fanúšikom sprostredkoval komplexný digitálny zážitok.

Spoluprácou s IBM sme miliónom fanúšikov na celom svete umožnili prežiť novú digitálnu skúsenosť. Skutočne mohli precítiť čaro Wimbledonu ako nikdy predtým,“ vyzdvihol Mick Desmond, obchodný riaditeľ organizácie All England Law Tennis Club. „Fanúšikovia mohli sledovať postup ich obľúbených hráčov, pozerať prenosy živých zápasov, pozrieť si sumár najdôležitejším momentov dňa a vždy mali k dispozícii najaktuálnejšie výsledky.“

Zdroje:

(1) Gartner Webinar, By 2017 the CMO Will Spend More on IT Than the CIO, January 2012

(2) IDC, Measuring for Success: Social Business ROI, Doc # DR2011_T7_ET, Mar 2011

O IBM

Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.

Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Branislav Šebo
Firmy a inštitúcie FacebookIBM