Odborníci zisťovali, na ktorých weboch strácajú Slováci čas

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Prestížna univerzita ponúka kurz mrhania časom na internete
Foto: www.independent.co.uk

BRATISLAVA 23. marca (WEBNOVINY) – Internetová populácia na Slovensku dosiahla vo februári takmer 3,47 milióna užívateľov. Vyplýva to z výsledkov výskumu AIMmonitor, ktoré zverejnila poradenská spoločnosť Gemius. Počet slovenských a zahraničných užívateľov navštevujúcich webové stránky zapojené do výskumu prekročil 4,1 milióna. Pritom návštevníkov zo Slovenska bolo cez 3,3 milióna.

Najvyšší počet užívateľov navštevoval z mobilných zariadení spravodajské weby, konkrétne 1,1 milióna reálnych užívateľov. Webové stránky v kategórii služby, mapy, cestovné poriadky a v kategórii ženy a mamičky navštívilo približne 900-tisíc, respektíve 800-tisíc reálnych užívateľov.

Vo februári strávili slovenskí internetoví užívatelia najviac času na internetových zoznamkách, chatoch a blogoch. Množstvo stráveného času bolo v tejto webovej kategórii najvyššie ako z klasických PC, tak aj z mobilných zariadení. V oboch prípadoch dosiahlo v priemere 3,5 hodiny na užívateľa mesačne. Zoznamovacie servery evidovali tiež najvyšší počet zobrazení z mobilných telefónov a tabletov, a to až šesť miliónov.

AIMmonitor je meraním návštevnosti členov Asociácie internetových médií a reklamných internetových médií, ktoré sa do projektu zapojili. Tento projekt oficiálne začal v januári 2007. Zadávateľom tohto projektu je AIM a realizátorom projektu je spoločnosť Gemius S.A. v spolupráci s firmou Mediaresearch, a.s. AIMmonitor poskytuje dáta o návštevnosti a sociodemografické dáta.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať