Poznáme víťazné prevádzky v čapovaní piva Zlatý Bažant´73. Nájdete ich v Novej Dubnici, v Košiciach a v Žiline

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dscf8705.jpg
Foto: Heineken

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v rámci svojich aktivít na podporu HORECA segmentu spustila pred letom pilotný projekt s názvom Ambassador program 2022. Jeho cieľom bolo nájsť najlepšie prevádzky v čapovaní piva Zlatý Bažant´73. Program je súčasťou Akadémie piva, ktorej úlohou je školiť, edukovať a rozvíjať prevádzky v celkovom zákazníckom servise.

Ambassador program 2022 sa uskutočnil počas letných mesiacov (jún, júl, august) a zapojilo sa do neho 19 partnerských prevádzok z celého Slovenska, v ktorých sa čapuje pivo Zlatý Bažant ´73. Počas troch mesiacov sa uskutočnili anonymné náhodné návštevy podnikov, tzv. mystery visits, na základe ktorých jednotlivé prevádzky získavali body. Podniky boli hodnotené za správny postup pri čapovaní piva a celkový servis pre zákazníka.

Záverečné hodnotenie, ktoré zohľadnilo výsledky zo všetkých troch mesiacov, určilo top tri prevádzky v čapovaní piva Zlatý Bažant ´73. O vysokej kvalite čapovaného piva svedčil vo výsledku zisk minimálne 73 bodov. Na konci Ambassador programu bol najlepšie hodnoteným podnikom Pohostinstvo u Supa z Novej Dubnice, za ním skončili BBQ ARÉNA z Košíc a Hostinec Tulák v Žiline. Tri víťazné prevádzky obdržali od HEINEKEN Slovensko poukazy na nákup v hodnote 500-1500 Eur. Zároveň sa stali držiteľmi Certifikátu Akadémie piva, ktorý svedčí o znalosti čapovania piva a zároveň môže byť pre zákazníkov nápovedou, kde si môžu vychutnať čapované pivo v tej najvyššej kvalite.

Zb_stojan 03.jpg
Foto: Heineken

„Cieľom programu je kontinuálne zvyšovať kvalitu čapovaného piva Zlatý Bažant ´73 na prevádzkach, a tým zvyšovať povedomie o značke a pive samotnom. Zároveň bol program pre majiteľky a majiteľov veľmi motivujúci, nakoľko mohli priebežne vyhrať menšie ceny v podobe peňažných poukazov na tovar a vo finálnom bodovaní videli, ako obstáli v porovnaní s ďalšími prevádzkami. Program, ako aj celá Akadémia piva, má za cieľ rozvíjať HORECA segment a pomáhať mu neustále rásť, aby si udržal stabilných zákazníkov, ale zároveň dokázal prilákať aj nových,“ uviedol koordinátor projektu Lukáš Sopúch a dodal, že Ambassador program bude pokračovať aj v budúcnosti.

Všetky prevádzky zapojené do Ambassador programu 2022 prešli ešte na začiatku projektu praktickým školením priamo za barom s pivným expertom spoločnosti HEINEKEN Slovensko Martinom „Melom“ Melišom. V rámci celého projektu Akadémia piva osobne školí jednotlivé prevádzky v čapovaní piva. Ambasádor program 2022 je súčasťou Akadémie a zároveň má za cieľ nájsť ďalších potenciálnych budúcich lektorov či lektorky čapovania piva pre HORECA segment. „Vďaka tomuto programu sme videli, že aj napriek náročnej dobe, s ktorou sa celý segment stále vyrovnáva, majú prevádzky chuť na sebe pracovať a zlepšovať sa. Zákazník je pre nich prioritou číslo jedna a tomu prispôsobujú celý svoj servis. Na konci tohto trojmesačného programu môžem povedať, že máme na Slovensku skutočne kvalitné prevádzky, v ktorých je radosť vychutnávať si skvelo načapované pivo,“ skonštatoval Martin Meliš, pivný expert spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie HeinekenHeineken Slovensko